دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰

معرفی و دانلود کتاب قدرت شروع ناقص: جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها

معرفی کتاب قدرت شروع ناقص: جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها

تا به امروز چندبار ایده‌هایتان را به این دلیل که هنوز آماده نیستید رها کرده‌اید؟ کتاب قدرت شروع ناقص از جیمز کلیر به شما نشان می‌دهد که افراد بسیاری در نتیجه‌ی این خطای فکری، هرگز کار و حرفه‌ی موردعلاقه‌ی خود را شروع نمی‌کنند؛ در حالی که انتظار برای ایده‌آل شدن شرایط اشتباه است و چیزی که نیاز به تغییر دارد، باورهای ما درباره‌ی یک شروع خوب است. درواقع ممکن است که رمز موفقیت در زندگی، در شروع‌های ناقص و غیرایده‌آل نهفته باشد.

درباره‌ی کتاب قدرت شروع ناقص

زمانی که یک حرفه، هنر یا ورزش را به‌تازگی آغاز می‌کنید، خودتان را با چه کسی مقایسه خواهید کرد؟ در دسترس‌ترین گزینه‌ها، معمولاً افراد موفق حوزه‌ای هستند که تصمیم داریم به آن وارد شویم؛ آدم‌هایی که بعد از سال‌ها کوشش و خطا توانسته‌اند راهکارهایی دقیق و تضمینی برای پیش بردن امور پیدا کنند. در این شرایط ما سعی می‌کنیم به آن‌ها نگاه کنیم، خاطرات و تجربیاتشان را بخوانیم، پای حرف آن‌ها بنشینیم و قدم به قدم مسیرشان را تکرار کنیم. اما آیا این چیزی است که واقعاً به آن نیاز داریم؟ پاسخ جیمز کلیر (James Clear)، نویسنده و سخنران حوزه‌ی موفقیت، به این پرسش منفی است. او در کتاب قدرت شروع ناقص (The Power of Imperfect Starts)، دلایل این ادعای خود را به‌تفصیل توضیح می‌دهد.

به نظر جیمز کلیر در زمان شروع یک رشته یا حرفه، الگوگیری از عملکرد بهترین‌های آن حوزه کاری اشتباه است. البته یادگیری از تجربه‌ی دیگران عالی است و می‌تواند به‌عنوان یک میان‌بر، ما را از تجربه‌های تلخ یا روش‌های وقت‌گیر نجات دهد، اما تقلید صددرصد از افراد موفق، گاهی به جای پیشروی، مانع حرکت ما می‌شود. ادعای نویسنده در کتاب قدرت شروع ناقص این است که مقایسه‌ی وضعیت فعلی خود با فردی که سال‌ها از ما جلوتر است، اغلب باعث می‌شود احساس ناکافی بودن پیدا کنیم و با دیدن تجهیزات و توانایی‌های برتر دیگران، خیلی ساده دلسرد یا حتی از مسیر منحرف شویم. در این شرایط احتمالاً با خودتان فکر می‌کنید که قبل از برداشتن قدم اول، باید مدرک جدیدی بگیرم، ابزارهای بیشتری تهیه کنم یا با آدم‌های بیشتری آشنا شوم. خب، انگیزه و تلاش شما برای یاد گرفتن، ستودنی است؛ اما اگر توضیحات جیمز کلیر در کتاب قدرت شروع ناقص را بخوانید و بفهمید که با این طرز فکر، هرگز حرکت به سمت رویاهایتان را شروع نخواهید کرد، باز هم به این روش ادامه می‌دهید؟

نکته‌ی مهم در پاسخ دادن به این سؤال، توجه به دوگانه‌ی «عالی» و «موردنیاز» است. ابزار یا مهارتی که یک فرد را به بالاترین سطح کاری و حرفه‌ای می‌رساند، معمولاً چیزی نیست که برای شروع از آن استفاده کرده باشد. به بیان دیگر اگر رسیدن به هدف را به کوهنوردی تشبیه کنیم، ابزاری که در آخرین مرحله و قبل از رسیدن به قله به آن نیاز دارید، احتمالاً در کوهپایه غیرضروری و حتی شاید دست‌وپاگیر است. جیمز کلیر در کتاب قدرت شروع ناقص سعی دارد شما را یاری کند تا انرژی خود را در یافتن چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید، صرف کنید. با پیروی از این الگو، متوجه می‌شوید که جمع‌آوری حریصانه و بی‌منطق ابزار، گذراندن دوره‌های علمی و کسب اطلاعات وسیع، نه‌تنها کمک‌کننده نیست، بلکه در بهترین حالت حرکتتان را کند می‌کند. پس طبق راهنمایی‌های جیمز کلیر در کتاب قدرت شروع ناقص، لیست طولانی نیازمندی‌های خود را کوتاه کنید، افکار مزاحم را دور برانید و قبل از ظاهر شدن شک و تردیدهای بیشتر، اولین قدم را به سمت قله بردارید.

کتاب قدرت شروع ناقص با عنوان فرعی جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها را نشر میلکان با ترجمه‌ی سید ایوب کوکبی و فرزانه حاج خلیلی منتشر کرده است.

کتاب قدرت شروع ناقص برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصمیم به شروع یک مسیر شغلی و حرفه‌ای یا هر حوزه‌ی دیگری در زندگی شخصی خود را دارید و نگران هستید که به اندازه‌ی کافی آماده نباشید، مطالعه‌ی کتاب قدرت شروع ناقص از جیمز کلیر را به شما توصیه می‌کنیم.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم

جیمز کلیر سخنران و نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که در ایران با عنوان کتاب «عادت‌های اتمی» شناخته می‌شود. نوشته های او در روزنامه‌ها و نشریات معتبری مانند مجله‌ی تایم، نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال و سی‌بی‌اس منتشر می‌شوند. وبلاگ جیمز کلیر نیز تاکنون موفق به جذب میلیون‌ها خواننده از سراسر جهان شده است.

در بخشی از کتاب قدرت شروع ناقص: جستارهایی درباره بهتر انجام دادن کارها می‌خوانیم

همه‌ی ایده‌های بزرگ کم‌وبیش فرایند خلاقانه‌ی یکسانی را پشت‌ سر می‌گذارند و در اینجا می‌خواهیم طرز کار این فرایند را شرح دهیم. فهم این موضوع مهم است، زیرا تفکر خلاقانه مهم‌ترین مهارت ممکن برای هر کس است. تقریباً برای هر مشکلی در کار یا زندگی خود می‌توانید از راهکارهای نوآورانه، تفکر جانبی و ایده‌های خلاق کمک بگیرید.

هر کس می‌تواند با استفاده از این پنج گام یاد بگیرد چگونه خلاق شود. البته این بدان معنا نیست که خلاق‌بودن کار ساده‌ای است. کشف خلاقیت درونی به شجاعت و ممارست فراوان نیاز دارد. با‌این‌حال، رویکردی پنج ‌مرحله‌ای که بعدتر درباره‌ی آن خواهید خواند، کمک می‌کند ابهامات این مسیر زدوده شود و در مسیری روشن برای کسب تفکر نوآور گام بردارید. برای توضیح کارکرد این فرایند بگذارید داستان کوتاهی تعریف کنم.

مشکلی که به راهکار خلاقانه نیاز داشت: در دهه‌ی 1870 روزنامه‌ها و چاپخانه‌ها با مشکل خاص و پرهزینه‌ای روبه‌رو بودند. در آن زمان عکاسی کار جدید و جذابی بود. خواننده‌ها دوست داشتند تصاویر بیشتری ببینند، ولی کسی نمی‌دانست چطور با هزینه‌ی کم و سرعت زیاد عکس چاپ کند.

مثلاً اگر روزنامه‌ای می‌خواست عکسی چاپ کند، باید یک نفر را برای این کار استخدام می‌کرد که به صورت دستی تصاویر را یک‌به‌یک روی صفحات فلزی حک ‌کند. از این صفحات برای ‌چاپ تصویر روی کاغذ استفاده می‌شد، اما آن‌ها بعد از چند بار استفاده می‌شکستند. پیداست که این فرایند هزینه‌بر و وقت‌گیر بود.

فردریک یوجین آیوز کسی بود که برای این مشکل راهکار ارائه کرد. او به مسیر شغلی خود تا رسیدن به شخصیت ممتاز در حیطه‌ی عکاسی و ثبت هفتاد اختراع در طول دوران کاری‌اش ادامه داد. داستان خلاقیت و نوآوری او که اندکی بعد آن را خواهم گفت، مثال خوبی برای درک پنج مرحله‌ی اصلی فرایند خلاقانه است.

فهرست مطالب کتاب

قانون بیست‌هشتاد چه موقع جواب نمی‌دهد؟
هفت راه برای بهتر ‌به‌خاطرسپردن کتاب‌ها
پنج گام برای داشتن مغزی خلاق‌تر
چگونه زنجیره‌ای از عادات خوب بسازیم؟
برنامه‌ی پانزده‌دقیقه‌ای آنتونی ترولوپبرای نوشتن بیش از چهل کتاب
روش آی‌وی لی؛ برنامه‌ی پیشنهادی متخصصان برای به‌حداکثررساندن بهره‌وری
افسانه‌ی چندوظیفگی
هیچ‌گاه قبل از ظهر ایمیل‌تان را بازبینی نکنید
بهره‌وری از نگاهی دیگر
راهبرد «دو لیست» وارن ‌بافت
ایمیل؛ قربان‌گاه زمان!
فیزیک بهره‌وری
چگونه بیشتر بخوانیم؟
تنها روش بهره‌وری که به آن نیاز دارید
چگونه با «جعبه آیزنهاور» بهره‌وری خود را افزایش و فعالیت‌های هدردهنده‌ی زمان را کاهش دهیم
چگونه کارها را پشت گوش نیندازیم؟
قدرتِ شروع ناقص
بیست‌وپنج‌هزار صبح در اختیار شماست
«سرعت متوسط» شما در زندگی، سلامت و کارتان چقدر است؟
چطور بهتر تمرکز کنیم
چرا شروع‌کردن از موفق‌شدن مهم‌تر ‌است؟
با کارهای فوری‌تان زندگی می‌کنید یا کارهای مهم؟
قدرت ‌اراده چطور عمل می‌کند
وقتی ایده‌های زیادی دارید و زمان کافی ندارید، چه کار باید بکنید
اجازه دهید ارزش‌های‌تان معیار تصمیم‌گیری‌های‌تان باشند
پنج درس درباره‌ی اشتباه‌کردن
کارهایی را که پیش‌تر جواب داده‌اند بیشتر انجام دهید
چگونه ذهن‌تان را پاک‌سازی و با استفاده از قوانین مبین نیروی اراده‌تان را آزاد کنید
چگونه تصمیم‌های روزانه‌تان را بهینه کنید
قانون «بیست شکاف» وارن بافت
چیزهایی که درباره‌ی اهمیت‌شان مبالغه می‌شود در مقابل چیزهایی که دست‌کم گرفته می‌شوند
پنج خطای فکری رایج که شما را از تصمیم‌گیری‌های خوب دور می‌کنند
ارزش زمان
سه مرحله‌ی شکست در زندگی و کار و نحوه‌ی گذشتن از آن‌ها
جنبه‌ی منفی حفظ تعادل بین زندگی و کار
همه‌ی مدل‌ها غلط و بعضی مفیدند
ایده‌های مبتکرانه چطور ظاهر می‌شوند
چرا حقایق نظرمان را تغییر نمی‌دهند
چگونه ذهن‌مان را روی چیزهای مهم متمرکز کنیم
زانشین
متخصصان چطور تشخیص می‌دهند که روی چه چیزی تمرکز کنند
ترفند نهاییِ بهره‌وری نه‌گفتن است

 

معرفی کتاب قدرت شروع ناقص

کتاب قدرت شروع ناقص نوشته‌ی جیمز کلیر با ترجمه‌ی سیدایوب کوکبی و فرزانه حاج‌خلیلی در انتشارات میلکان چاپ شده است. این کتاب حاوی جستارهایی درباره‌ی بهتر انجام‌دادن کارها است. شما فقط یک‌بار زندگی می‌کنید؛ چگونه می‌خواهید به بهترین شکل از آن استفاده کنید؟ اساتید بهره‌وری اغلب پیشنهاد می‌کنند به‌جای کارایی، بر اثر‌بخشی تمرکز کنید. یعنی کار درست را انجام دهید نه کار بیشتر.

معرفی کتاب قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلییر

جیمز کلیر وبلاگ‌نویسی است که از سال ۲۰۱۲ در وبلاگ شخصی‌اش در زمینۀ موفقیت و توسعۀ فردی مطالبی نوشته است. او با نوشتن کتاب «عادت‌های اتمی» به شهرتی جهانی دست پیدا کرد. این کتاب مدت‌ها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و بیش از ۳ میلیون نسخه از آن به صورت قانونی در سطح جهان به دست علاقه‌مندان به این حوزه رسیده است.

وقتی هدفی داشته باشید، خواه راه‌اندازی کسب‌و‌کار باشد یا داشتن رژیم غذایی سالم یا سفر به دور دنیا، یافتن کسی که قبلاً به آن هدف دست یافته باشد و مهندسی معکوس استراتژی او کار ساده و البته بسیار مفیدی است. استفاده از تجارب افراد موفق راهی عالی برای تسریع فرایند یادگیری شماست؛ ولی به همین اندازه نیز مهم است که بدانید سیستم‌ها، عادت‌ها و استراتژی‌های امروز افراد موفق احتمالاً همان‌هایی نیست که در شروع مسیر از آن استفاده کرده‌اند. چیزی که امروز برای آن‌ها بهینه است لزوماً همان چیزی نیست که شما هم برای شروع به آن نیاز دارید. بین این دو تفاوت وجود دارد.

خلاصه کتاب قدرت شروع ناقص

الگو گرفتن از افراد موفق یا افراد باتجربه، راهی است که بسیاری‌مان امتحانش کرده‌ایم و گاهی در انتها به نتایج مثبتی رسیده‌ایم و گاهی هم آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم. اما این راه، ملاحظاتی هم دارد و الگوگرفتن نباید با مقایسه اشتباه گرفت. مثلا اگر در ابتدای شروع مسیری هستید، نباید خودتان را با فردی که به انتهای آن مسیر رسیده است، مقایسه کنید. باید وضعیتی را در نظر بگیرید که او نیز در ابدای مسیر داشته است.

مثال ساده‌ای که خود جیمز کلید در کتاب قدرت شروع ناقص برای روشن‌شدن این قضیه می‌زند راه‌اندازی وبسایتش است. او می‌گوید زمانی که می‌خواسته وبسایتش را راه‌اندازی کند، وبسایت‌های موفق دیگران را بررسی کرده و متوجه شده تمام وبسایت‌های پربازدید معتبر، یک لوگو دارند. کلیر در دوراهی شروع سریع‌تر کار و منتظرماندن تا آماده‌شدن یک لوگو، اولی را انتخا می‌کند. بنابراین با درگیر جزئیات‌نشدن و کار را به عقب نینداختن، موفق می‌شود پروژه خودش را کلیک بزند و حالا وبسایتش به یکی از منابع خواندنی در زمینه توسعه فردی تبدیل شده و راستش هنوز هم لوگو ندارد!

خرید و دانلود کتاب قدرت شروع ناقص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب قدرت شروع ناقص را به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

همه‌ی ما برای رسیدن به هدف به توضیه‌ها و راهنمایی‌هایی نیاز داریم. جیمز کلیر یکی از چهره‌های موفق در این زمینه است که با نوشتن کتاب عادت‌های اتمی و مقاله‌های مفید در وبسایتش به مخاطبان خود کمک می‌کند مسیر درست را انتخاب کنند، از افکار مزاحم دور کنند، روی نکات مهم تمرکز کنند و قدم بردارند. این نویسنده در کتاب قدرت شروع ناقص نیز با ارائه دلایل و توصیه‌هایی مخاطب را به پیش می‌راند که کاری را شروع کند و منتظر ایدئال‌شدن شرایط برای شروع نماند.

بخشی از متن دانلود PDF کتاب قدرت شروع ناقص

نقاط قوت قانون بیست‌هشتاد

قانون بیست‌هشتاد در زندگی شخصی و کاری کمک می‌کند «اندک‌های حیاتی و بسیارهای غیرضروری» را از هم تفکیک کنید. مثلاً صاحبان کسب‌وکار ممکن است پی برده باشند که بخش عمدهٔ درآمدشان از تعداد انگشت‌شماری از مشتریان مهم به دست آمده است. این‌جا قانون بیست‌هشتاد پیشنهاد می‌کند که بهترین اقدام تمرکز بر سرویس‌دهی به همین تعداد اندک از مشتریان، یافتن مشابه آن‌ها و توقف خدمت‌رسانی به بقیهٔ مشتریان یا حذف تدریجی بقیهٔ مشتریان کم‌سودده است.

این راهبرد در تمرین به روش معکوس ریشهٔ بسیاری از مشکلات را به شما نشان می‌دهد. ممکن است بخش عمدهٔ شکایات شما از تعداد اندکی از مشتریان سختگیرتان باشد. در چنین وضعیتی، پیشنهاد قانون بیست‌هشتاد حذف این دسته از مشتریان و خلاصی از خواسته‌های بی‌پایان آن‌ها است.

قانون بیست‌هشتاد نوعی جُودو برای زندگی شخصی و کاری است. با یافتن نقطهٔ مناسب برای اعمال فشار، می‌توانید با تلاش کمتر به نتایج بیشتری برسید.

این راهبرد عالی است و من بارها از آن استفاده کرده‌ام. البته نقاط ضعفی هم دارد که اغلب نادیده گرفته می‌شود. برای درک این ضعف‌ها به داستان‌مان، آدری هپبورن، برمی‌گردیم.

نقاط ضعف قانون بیست‌هشتاد

تصور کنید سال ۱۹۶۷ است. آدری هپبورن در ابتدای مسیر شغلی خود قرار دارد و می‌خواهد بفهمد چطور از زمانش استفاده کند. اگر در فرایند تصمیم‌گیری‌اش از قانون بیست‌هشتاد پیروی کند، پاسخ کاملاً روشن است؛ باید در کمدی عاشقانه‌های بیشتری بازی کند.

بسیاری از بهترین فیلم‌های هپبورن، مانند تعطیلات رُمی، سابرینا، صبحانه در تیفانی و معما، در ژانر کمدی عاشقانه بوده‌اند. او با هنرنمایی در این چهار فیلم، در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۳، ستاره شد. با آغاز سال ۱۹۶۷ انتظار می‌رفت که در فیلم دیگری بازی کند. این فیلم‌ها تماشاگران زیادی را به خود جذب کردند و جوایزی برای آدری به همراه داشتند و به‌روشنی مسیری برای رسیدن به شهرت و ثروت بیشتر بودند. درواقع، کمدی عاشقانه برای آدری اثربخش بود.

حتی با درنظرگرفتن تمایل او به حمایت از کودکان از طریق یونیسف، باز هم (طبق تحلیل قانون بیست‌هشتاد) درخشش او در تعداد بیشتری کمدی عاشقانه بهترین گزینه برای به‌حداکثررساندن درآمد و به تبعِ آن افزایش کمک‌های خیرخواهانه به یونیسف بود. بهتر بود آدری به مسیر بازیگری ادامه می‌داد، ولی نمی‌خواست بازیگر بماند. می‌خواست وقف خدمت شود و هیچ تحلیل معقولانه‌ای در سال ۱۹۶۷ به آدری نمی‌گفت که فعالیت داوطلبانه در یونیسف اثربخش‌ترین روش برای استفاده از زمان اوست. عیب قانون بیست‌هشتاد این است که مسیر جدید هرگز شبیه اثربخش‌ترین انتخاب در آغاز راه نیست.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی