دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰

 

 

کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی
نویسنده:علی اسدی زیدآبادی
انتشارات:موسسه آموزشی تالیفی ارشدان
دسته‌بندی:
پزشکی عمومی
امتیاز:
۲.۴
از ۵ رأی
خواندن نظرات

معرفی کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی
کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی نوشته علی اسدی زیدآبادی است که در موسسه آموزشی تالیفی ارشدان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی:

گسترش و رشد سریع رشته مهندسی پزشکی در کشور و نیاز دانشجویان و علاقه‌مندان و همچنین مهندسین پزشکی که به عنوان مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت‌های توزیعی که در توزیع و یا تولید و واردات تجهیزات مصرفی پزشکی فعالیت دارند، نیاز هست که با تجهیزات مصرفی پزشکی آشنایی داشته باشند.

 در این کتاب تمامی تجهیزات مصرفی پزشکی به زبانی ساده بیان شده است و در بخش پایانی کتاب جداول تجهیزات مصرفی پزشکی مربوط به هر بخش، مثل ارتوپدی و دندانپزشکی، اتاق عمل و اورژانس،CCU، دیالیز، رادیوتراپی،ICU جنرال، NICU،اورولوژی و غیره جمع‌آوری شده است.

خواندن کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم.
همه فعالان حوزه مهندسی پزشکی، دانشجویان و دست‌اندرکاران بازار تجهیزات پزشکی کشور مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی
تجهیزات پزشکی ولوازم مصرفی پزشکی که می‌تواند یکبار مصرف باشد یا چند بار و طولانی مصرف باشد.

1- تجهیزات یکبار مصرف پزشکی:

عبارتست از فرآورده‌های یکبار مصرف پزشکی که به منظور دارورسانی به بیمار - تشخیص و یاکمک در مسیر بهبودی به کار گرفته شده وهر یک واحد بسته بندی آن صرفاً جهت یک بیما رقابل استفاده باشد (به این فرآورده‌ها جهت سهولت تجهیزات مصرفی اطلاق می‌گردد).

2- ملزومات یکبارمصرف پزشکی:
عبارت است از داروها - ملزومات وتجهیزات مصرفی که بخش‌های بیمارستانی به منظور تسریع در دسترسی اورژانس و جلوگیری از کمبود زمان‌های تعطیلی داروخانه با رعایت ضوابط ومستندات مربوطه ذخیره می‌نماید.

۳- وسیله پزشکی در آیین نامه تجهیزات پزشکی ایران به شکل زیر تعریف می‌شود:

هرگونه وسایل، تجهیزات، ابزار، لوازم ماشین‌آلات، وسایل کاشتنی، مواد، معرف‌ها یا کالیبراتورهای آزمایشگاهی و نرم افزارها که توسط تولیدکننده برای انسان به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل جهت حداقل یکی از اهداف زیر ارائه می‌گردد:

• تشخیص، پیشگیری، پایش، درمان با کاهش بیماری

• تشخیص، پایش، درمان، تسکین، جبران یا به تعویق انداختن صدمه یا معلولیت

• تحقیق و بررسی، جایگزینی، اصلاح آناتومی‌یا یک فرآیند فیزیولوژیک

• حمایت کننده یا پشتیبانی کننده حیات

• کنترل بارداری

• تمیز یا ضد عفونی کننده و یا استریل کننده وسایل یا محیط برای اهداف پزشکی

این تعریف شامل موادی که تأثیر اصلی با هدف طراحی آن، بربدن بر پایه روش‌های دارویی، ایمنی شناسی یا متابولیکی باشد نمی‌گردد؛ اما می‌توان به کمک چنین شیوه‌هایی به کار آن کمک کرد. کلیه وسایل، مواد، معرف‌ها، کالیبراتورها، وسایل جمع آوری، نگهداری نمونه، مواد و محلول‌های کنترل آزمایشگاهی و دندانپزشکی جزء وسایل پزشکی محسوب می‌شود.

در اروپا: همچنین طبق تعریف آیین نامه وسایل پزشکی اتحادیه اروپا، هرگونه تجهیزات، ابزار، لوازم، مواد، یا نرم افزارهای لازم برای کاربرد مناسب تعیین شده توسط تولید کننده، به تنهایی یا در تلفیق با سایر وسایل جهت استفاده برای اهداف: تشخیص، پیشگیری، پایش، درمان یا کاهش بیماری تشخیص، پایش، درمان، تسکین، جبران یا به تعویق انداختن صدمه یا معلولیت تحقیق و بررسی، جایگزینی، اصلاح آناتومی‌یا یک فرآیند فیزیولوژیک کنترل بارداری ارائه می‌شود به گونه‌ای که تأثیر اصلی آن بربدن بر پایه روش‌های دارویی، ایمنی شناسی یا متابولیکی انجام نپذیرد، اما ممکن است چنین شیوه‌هایی به کار آن کمک نمایند.

در آمریکا: یک وسیله، دستگاه، ابزار، ماشین، اسباب، وسیله کاشتنی در بدن، معرف آزمایشگاهی ویا موارد مشابه و اجزا و لوازم جانبی آنها که در مراکز رسمی‌یا دارونامه ایالات متحده و یا متمم‌های آن به عنوان وسیله پزشکی شناخته شده باشد، برای تشخیص بیماری‌ها یا دیگر حالات، یا برای درمان، تسکین یا پیشگیری از بیماری در انسان یا حیوان، یا هدف آن اثر گذاری بر ساختار یا عملکرد بدن انسان یا حیوان است، اما هدف اولیه آن از طریق کنش‌های شیمیایی در بدن انسان یا حیوان و یا متابولیسم بدن به دست نمی‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان ویژه دانشجویان علوم ... jph.ir https://jph.ir › کتاب › آشنایی-با-تجهیزات-پزشکی-ب... مروری در مورد این کتاب. کتاب آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان ویژه دانشجویان علوم پزشکی تالیف خلیل مومنی و سایر همکاران چاپ نشر دی نگار می‌باشد. در این کتاب ... ‎ریال ۶۸٬۰۰۰ pdf آشنایی با تجهیزات پزشکی کتاب سبز http://ketabesabz.com › tag › pdf-آشنایی-با-تجهیزات-... کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان نوشته‌ی حامید احمدی ، به مهم‌ترین و جامع‌ترین تجهیزات پزشکی اعم از تجهیزات تشخیصی و درمانی می‌پردازد. پیشرفت علوم در قرن حاضر ... کتاب آشنایی با تجهیزات پزشکی [چ3] گیسوم https://www.gisoom.com › book › کتاب-آشنایی-با-ت... کتابتکنولوژیعلوم پزشکی؛ پزشکیعلوم پزشکیفنون و روشهای کمکی، ابزار، وسایل، مواد پزشکی. آشنایی با تجهیزات پزشکی. مؤلف: غزاله غیوری. ناشر ... آشنایی و کار با تجهیزات پزشکی در فوریت‌های پزشکی - جامعه نگر jph.ir https://jph.ir › کتاب › آشنایی-و-کار-با-تجهیزات-پز... کتاب آشنایی و کار با تجهیزات پزشکی در فوریت‌های پزشکی تالیف آرش حیدری علمدارلو و حامد حسنی تلاشی است برای کمک به پزشکان و پیراپزشکان در مرور طرز استفاده صحیح از ... دانلود کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان کتاب سبز http://ketabesabz.com › علوم › کتاب‌های علوم پزشکی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ — کتاب تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستان نوشته‌ی حامید احمدی، به مهم‌ترین و جامع‌ترین تجهیزات پزشکی اعم از تجهیزات تشخیصی و درمانی می‌پردازد. کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی طاقچه https://taaghche.com › علوم پزشکی › پزشکی عمومی کتاب آشنایی با تجهیزات مصرفی پزشکی نوشته علی اسدی زیدآبادی از موسسه آموزشی تالیفی ارشدان است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه با تخفیف خرید و دانلود کنید. رتبه: ۲٫۴ · ‏ ۵ رأی کتاب آشنایی با دستگاه‌های پزشکی (دانستنی‌های عمومی گیسوم https://www.gisoom.com › book › کتاب-آشنایی-با-د... آشنایی با دستگاه‌های پزشکی(دانستنی‌های عمومی،ابزارآلات و تجهیزات پزشکی)/نویسنده محمد سرشار. مشخصات نشر, مشهد : سخن‌گستر: : بانگ الست، 1395. مشخصات ظاهری, 228ص.: ... کتاب تجهیزات پزشکی - وبسایت مسلم بگل begol.ir https://begol.ir › کتاب-تجهیزات-پزشکی ۶ آبان ۱۴۰۱ — فصل های اصلی کتاب: تجهیزات و لوازم پزشکی (تقسیم‌بندی تجهیزات پزشکی); آشنایی با نحوه عملکرد و استانداردهای دستگاه‌های اتاق عمل; آشنایی با ... کتاب تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گروه فنی مهندسی آرمد http://rmedgroup.ir › کتاب این کتاب در حال حاضر تنها کتابی است که با رعایت نکات علمی تجهیزات پزشکی و با عنایت به تجربیات علمی و عملی نویسندگان، به طور خاص برای استفاده مخاطب مهندسی پزشکی ... رتبه: ۵ · ‏ ۶ مرور · ‏ ‎ریال ۱۹٬۵۰۰ کتاب آشنایی با تجهیزات پزشکی عمومی و بیمارستانی کتابیوم https://www.ketabium.com › product › آشنایی-با-تجه... خرید کتاب آشنایی با تجهیزات پزشکی عمومی و بیمارستانی اثر احمد ابوالحسنی,حسین ملازمیان,مصطفی شیبانی. چاپ 1 آن در سال 1401 توسط انتشارات گل محمدی منتشر شده. ‎¤۴۰٬۰۰۰٫۰۰ مرتبط با این جستجو معرفی تجهیزات پزشکی با عکس بهترین کتاب تجهیزات پزشکی تجهیزات عمومی بیمارستانی و کلینیک های پزشکی pdf جزوه تجهیزات پزشکی آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان آشنایی با تجهیزات پزشکی pdf کتاب تجهیزات پزشکی مسلم بگل کتاب تعمیرات تجهیزات پزشکی

 

https://fa-file.ir/product/370/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C

  • ۰۲/۱۰/۲۲
  • فاطمه میرمحمدلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی