دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰

خانه›روانشناسی›موفقیت و خودسازی›کتاب اول عاشق خودت باش
معرفی و دانلود کتاب اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
(1145 رای)

عکس جلد کتاب اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
نویسنده: مارک رکلاو
مترجم: فاطمه لطفی
ناشر: انتشارات یوشیتا
قیمت:
30000 تومان - 6.49€
خرید کتاب الکترونیک
نسخه نمونه رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد  
برای دانلود قانونی کتاب اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن   را رایگان نصب کنید.

معرفی
فهرست
مشخصات
نظرات 496
معرفی کتاب اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
در 30 روز عادات خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند! مارک رکلاو نویسنده‌‌ی پرفروش آمازون در کتاب اول عاشق خودت باش، راه‌های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب اول عاشق خودت باش:
انسان چیزی نیست جز عزت نفس؛ جغرافیای بیرونی آدمی تغییر نمی‌کند، مگر اینکه فرد از درون، خودش را تغییر دهد و این تغییر در گرو شناخت خویش و رسیدن به عزت نفس است.

با شناخت حقیقت درونی خود، حقیقت خدا و حقیقت جهان هستی می‌توانید به عزت نفس دست پیدا کنید. همه‌چیز به درون شما بستگی دارد. طرز نگاه شماست که دنیای بیرونتان را می‌سازد. جهان، آیینه‌ی باورهای درونی شماست.

انسان‌های با عزت نفس بالا بسیار قدرتمندند و در هر اتفاقی به دنبال پیام آن هستند. آن‌ها می‌دانند هیچ مسئله‌ای اتفاقی رخ نمی‌دهد و تمام مسائل حاوی درس و پیامی برای رشدشان است.

حالا یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت، آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت نفس است. شما با داشتن کلید عزت نفس می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید.

کتاب اول عاشق خودت باش (Love yourself first) ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت نفس را بیان می‌کند و تمرینات مؤثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه می‌دهد، به طوری که بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود.

روش‌های زیادی برای استفاده از این کتاب وجود دارد. ابتدا کل کتاب را بخوانید و با مفاهیم آن انس بگیرید. پذیرفتن و دوست داشتن بعضی از آن‌ها آسان است، ولی پذیرفتن برخی دیگر دشوارتر خواهد بود. نگران نباشید. این مسئله ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد.

بعد از آن، کتاب را برای بار دوم بخوانید و تمرینات را انجام دهید. می‌توانید از ابتدای کتاب شروع کنید و تمرینات را یکی پس از دیگری انجام دهید، یا می‌توانید ابتدا تمریناتی که بیشتر دوست دارید را انجام دهید. با شیوه خودتان روی کتاب کار کنید و اجازه ندهید سادگی تمرینات شما را گول بزند. اگرچه بسیاری از مفاهیم و ایده‌ها کاملاً ساده هستند، اما می‌توانند زندگی‌تان را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشند.

به‌هرحال فقط خواندن کتاب کافی نیست. اگر می‌خواهید عزت‌نفستان را ارتقا دهید، باید برخی کارها را نیز انجام دهید.

بیشتر روی مفاهیمی که به آن‌ها علاقه کمتری دارید، کار کنید. بله درست فهمیدید. بیشتر روی مفاهیمی کار کنید که آن‌ها را خیلی کمتر دوست دارید. همان‌هایی که در ذهنتان می‌گویند «به‌هیچ‌وجه. این راهکار برای من مؤثر نیست.» بیشتر اوقات چیزهایی که باید یاد بگیرید مواردی هستند که کمتر به دنبال یادگیری آن‌ها هستید، همان‌هایی که در ابتدای مسیر آن‌ها را رد می‌کنید. این مسئله‌ای ذهنی است. بیایید سفر خودتان را برای بالا بردن عزت نفس شروع کنیم... لحظات خوشی برایتان آرزو می‌کنیم!

 

کتاب روانشناسی, مارک رکلا
اول عاشق خودت باش
2023-04-18 ارسال توسط author-avatar AmirAli
اول عاشق خودت باش (nbookcity.com)
16
آوریل
دانلود کتاب اول عاشق خودت باش
آنچه در کتاب اول عاشق خودت باش خواهید خواند: احترام به خود، ضمن رعایت احترام دیگران است.

چشمه؛ اول خود را سیراب می کند، بعد اطرافش را و بعد دورترها را. بنابراین احترام به خود اولین نمود وجود احترام واقعی (نه تصنعی) به دیگران است. به عبارت دیگر آنچه از درون برآید پایدارتر و حقیقی است نه آنچه از روی اجبار یا به خاطر مصالح زمان باشد. اثر پیش رو یکی از کامل‌ترین کتاب‌ها برای افزایش عزت نفس است.

هر چند که ممکن است خیلی از مفاهیم این کتاب را به کرات در اینترنت و یا سایر کتاب‌ها مطالعه کرده باشید ولی با این حال از مطالعه‌ی این کتاب پشیمان نخواهید شد. عمل به خیلی از راهکار‌های این کتاب در عین سادگی؛ سختی خودش را هم دارد؛ موضوعاتی مثل: شایعه ‌پراکنی نکردن، مسئولیت زندگی خود را بر گردن گرفتن، تقصیر کار را به گردن دیگران نینداختن و …

خلاصه کتاب
کتاب اول عاشق خودت باش تاکید دارد که افراد با عزت نفس پایین، سطح انرژی کمتری دارند و حتی اگر به موفقیت برسند نمی توانند از آن لذت ببرند. این افراد همیشه وابسته به نظرات دیگران هستند و معمولاً در هنگام انتخاب شریک زندگی، شغل و… تصمیمات بدی می‌گیرند. آنها احساس قربانی بودن دارند و معمولاً با خودشان خیلی سخت گیر هستند، در مقابل بحران‌ها نیز خوب عمل نمی‌کنند. عزت نفس پایین، موجب اضطراب ناسالم و افسردگی می‌گردد.

از طرف دیگر، افراد با عزت نفس بالا به خودشان اعتماد دارند. آنها به خودشان اجازه می‌دهند که بدون احساس گناه اشتباه کنند. همیشه به دنبال راه‌های جدید برای یادگیری و فرصت های رشد هستند. آنها عمیقاً از خودشان مراقبت می‌کنند و همچنین نگاه مثبتی به خود و دیگران دارند. آنها احساس بدی نسبت به اشتباهات و نقطه ضعف هایشان ندارند و کاملاً در زمان حال زندگی می‌کنند.

داشتن عزت نفس سالم به معنای “شاد بودن با خود است” و اعتقاد به اینکه تو شایسته چیزهای خوبی هستی که زندگی هدیه می‌دهد. وقتی به اطرافمان نگاه کنیم خواهیم دید که کارهای زیادی در حوزه عزت نفس می‌توانیم انجام بدهیم. ما باید آگاه باشیم که اتفاقاتی که در گذشته‌مان افتاده مسئله مهمی نیست و با ساختن عزت نفس توانایی این را داریم که داستان زندگی‌مان را از نو بنویسیم. با تغییر نوع نگاه، می‌توانید باور به خود، زندگی و توانایی‌هایتان را اصلاح کنید.

کتاب اول عاشق خودت باش به شما کمک خواهد کرد که از اعتقادات مخربی نظیر: من یک قربانی نیازمند کمکم و هیچ قدرتی در مقابل اتفاقات زندگی‌ام ندارم، به اندازه کافی خوب نیستم، شایسته چیزهای خوب در زندگی‌ام نیستم و… رها شوید. هنگامی که تلاش می‌کنید و بر روی افزایش عزت نفس کار می‌کنید، هدایایی دریافت خواهید کرد، نظیر: ارتباطات اجتماعی و شغلی بهتر، صلح با زندگی و بهتر از قبل قادر خواهید بود با مشکلات و نگرانی هایتان مقابله کرده و شادی و لذت بیشتری را در زندگی تجربه کنید.

بخشی از متن کتاب
اگر می خواهید عزت نفستان را ارتقا دهید هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه به اطرافتان با دقت نگاه کنید تا بفهمید با چه کسی وقت می گذرانید. شما باید از آدمهای منفی سمی دوری کنید و افراد مثبت حامی را وارد زندگی خودتان کنید. با افرادی ارتباط برقرار کنید که به شما در نقاط قوتتان کمک میکنند. از افرادی که دستاوردهای شما را کوچک و بی ارزش میدانند دوری کنید و روابطی که دائماً به شما آسیب میرسانند را رها کنید.

افراد اطراف شما میتوانند سکوی پرشی برای ایجاد انگیزه در شما باشند، به شما شجاعت و شهامت بدهند و در انجام اقدامات صحیح کمکتان کنند. اما از طرف دیگر می توانند شما را پایین بکشند، انرژی تان را تخلیه کنند و مانند ترمز در رسیدن به اهداف زندگیتان عمل کنند. اگر مدام در کنار افراد منفی باشید، میتوانند با گذشت زمان شما را به یک شخص منفی و بدبین تبدیل کنند. در واقع این گفته صحت دارد که رفتار شما به طور متوسط شبیه پنج نفری است که بیشتر با آنها وقت میگذرانید.

این موضوع را جدی بگیرید. علم بارها و بارها ثابت کرده است که نگرش ها و احساسات مسری هستند. وقت خود را با افرادی بگذرانید که به شما انگیزه میدهند، به شما ایمان دارند و بهترین خصوصیتتان را بیان می کنند. در کنار افرادی باشید که به شما قدرت می بخشند. بعضی از افراد ممکن است بخواهند شما را متقاعد کنند که در همین وضعیت بمانید زیرا آنها دوست ندارند خطر کنند و از این عدم اطمینان میترسند.

بنابراین، از افراد منفی باف و افراد سرزنشگر که دائم از زمین و زمان شکایت میکنند فاصله بگیرید، اشخاصی که همیشه در مورد همه چیز قضاوت یا شایعه پراکنی میکنند و فقط درباره جنبه منفی اتفاقات صحبت می کنند. به نظرات آنها گوش ندهید و به ندای درونی خودتان اعتماد کنید. اگر اطرافتان افرادی وجود دارند که میخواهند شما را متقاعد کنند برخلاف آن چیزی که انجام میدهید عمل کنید، پس برایتان دشوار خواهد بود که عزت نفسی سالم داشته باشید و به فردی موفق تبدیل شوید.

چند نکته در مورد کتاب
کتاب اول عاشق خودت باش ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت نفس را بیان می‌کند و تمرینات مؤثری برای افزایش عزت نفس ارائه می‌دهد، به طوری که بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود. روش‌های زیادی برای استفاده از این کتاب وجود دارد. ابتدا کل کتاب را بخوانید و با مفاهیم آن انس بگیرید. پذیرفتن و دوست داشتن بعضی از آنها آسان است، ولی پذیرفتن برخی دیگر دشوارتر خواهد بود. نگران نباشید. این مسئله ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد.

بعد از آن، کتاب را برای بار دوم بخوانید و تمرینات را انجام دهید. می‌توانید از ابتدای کتاب شروع کنید و تمرینات را یکی پس از دیگری انجام دهید، یا می‌توانید ابتدا تمریناتی که بیشتر دوست دارید را انجام دهید. با شیوه خودتان روی کتاب کار کنید و اجازه ندهید سادگی تمرینات شما را گول بزند. اگرچه بسیاری از مفاهیم و ایده‌ها کاملاً ساده هستند، اما می‌توانند زندگی‌تان را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشند.

بیشتر روی مفاهیمی که به آنها علاقه کمتری دارید، کار کنید. همان هایی که در ذهنتان می‌گویند «به‌ هیچ‌ وجه. این راهکار برای من مؤثر نیست.» بیشتر اوقات چیزهایی که باید یاد بگیرید مواردی هستند که کمتر به دنبال یادگیری آنها هستید، همان‌ هایی که در ابتدای مسیر آنها را رد می‌کنید. این مسئله‌ای ذهنی است. بیایید سفر خودتان را برای بالا بردن عزت نفس شروع کنیم… لحظات خوشی برایتان آرزو می‌کنیم!

معرفی مارک رکلاو
رسالت نویسنده کتاب اول عاشق خودت باش، این است که به افراد کمک کند تا زندگی مورد نظرشان را بسازند و منابع و ابزارهایی را برای تحقق هدفشان در اختیار آنها قرار دهد. مارک رکلاو، مربی، سخنران و نویسنده هفت کتاب است. کتاب «در سی روز عاداتتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند»، از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است که از آوریل 2015 بیش از 180 هزار بار فروخته و بارگیری شده است و به زبان های زیادی ترجمه شده است.

او این کتاب را در سال 2014 پس از اخراج شدن از کار نوشت و به معنای واقعی کلمه از بیکاری به لقب نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون (که در واقع عنوان دومین کتاب وی است) رسید. نسخه اسپانیایی آخرین کتاب او «مقصد خوشبختی» توسط ناشر اسپانیایی در ژانویه 2018 منتشر شده است.


خانه 
نویسنده 
مارک رکلاو 
15.000 تومان
147.000 تومان91.000 تومان
مارک رکلاو
اول عاشق خودت باش
28.000 تومان
افزایش عزت نفس در 30 روز

راه های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتماد به نفس

نویسنده: مارک رکلاو

مترجم: فاطمه لطفی

تعداد صفحات کتاب: 162 صفحه

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

انتخاب نوع فایل

یک گزینه را انتخاب کنید
خرید و دانلود فایل
توضیحات
نظرات (0)
راهنمای کاربر


دانلود کتاب اول عاشق خودت باش pdf


کتاب اول عاشق خودت باش شامل هفت فصل است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند:

شما کنترل می کنید: باید مسئولیت زندگیتان را بپذیرید، دست از شکایت بردارید و به تصمیماتی که می گیرید افتخار کنید. از همه مهمتر غیبت نکنید و دست از رقابت بردارید.

دانلود رایگان کتاب قانون جذب

۱۸

رشد درونی: مراقب مکالمه های درونی تان باشید. احساسی که دارید را بپذیرید و اول خودتان را بشناسید نه بقیه را.
اصیل باشد: همانطور که هستید خودتان را بپذیرید. خیلی از ما عادت داریم بیخود روی خودمان عیب می گذاریم و این اصلا درست نیست. برای اینکه بخواهیم اطرافیان خودمان را راضی نگه داریم نیازی نیست خودمان را تغییر بدهیم. از مشکلاتی که به وجود می آید فرار نکنید و از افراد اشتباه دوری کنید.
شاد بودن یک انتخاب است: باید فردی انتقاد پذیر و قدردان آن چیزی که دارید باشید. کتاب اول عاشق خودت باش بیان می کند که حتی از چیزهای کوچکی که در زندگیتان اتفاق می افتد لذت ببرید. شاد باشید و بخندید.
قدرت تمرکز کردن: کاری روا انجام بداید که دوستش دارید و ناامید نشوید. بابت اشتباهاتی که انجام می دهید خودتان را سرزنش نکنید. روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید.
جسم و ذهن: باید نه گفتن را یاد بگیریم. روی تصمیماتی که می گیریم مصمم باشیم. زمان بیشتری را باخانواده بگذرانیم و چهارچوب هایی را برای خودمان تعیین کنیم.

دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش + مزایای دوست داشتن خود PDF _ مجله مادر و کودک گوپی
 کتابخانه بزرگسالان زناشویی و عاشقانه دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش + مزایای دوست داشتن خود pdf _ مجله مادر و کودک گوپی
مشیر
goopi
دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش + مزایای دوست داشتن خود pdf _ مجله مادر و کودک گوپی
دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش + مزایای دوست داشتن خود pdf _ مجله مادر و کودک گوپی
کتاب عاشق خودت باش نوشته ی وحید صادقی می باشد.در کتاب عاشق خودت باش ارزش واقعی خودتان را می یابید همچنین می توانید زندگی بهتری داشته باشید.در این کتاب از مزایای دوست داشتن خود به شما می گوید.
  1399/11/4  3 نظر  23225 بازدید  
عنوان    حجم    دانلود
دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش    3 مگابایت    
دانلود کتاب عاشق خودت باش
 
معرفی کتاب عاشق خودت باش:
کتاب عاشق خودت باش نوشته ی وحید صادقی می باشد.در
 
کتاب عاشق خودت باش ارزش واقعی خودتان  را می یابید همچنین می توانید
 
زندگی بهتری داشته باشید.در این کتاب از مزایای دوست داشتن خود به شما می گوید.
دانلود کتاب عاشق خودت باش
دانلود کتاب عاشق خودت باش
 
خلاصه ای از کتاب:
 دوست داشتن خود یعنی اینکه حالمان با خودمان و زندگیمان خوب باشد و
 
درعین حال به خودمان احترام بگذاریم و به سالمتی ذهن، جسم و
 
روحمان هم اهمیت دهیم.
 
 دوست داشتن خود! این جمله شاید برای بعض یها یک جمله بی معنی و
 
یا گنگ باشد. ممکن است از خودتان بپرسید یعنی چه مگر می شود
 
انسان خودش را هم دوست داشته باشد؟

چرا که از کودکی به ما گفته اند که با دیگران مهربان باشیم و
 
آنها را دوست داشته باشیم و کارهایی انجام دهیم که آنها به ما توجه کنند
 
و ما را دوست داشته باشند.
 
 افرادی که خودشان را دوست دارند از آرامش درونی بیشتری بهره مند هستند
 
و نسبت بهخودشان و زندگیشان خوشبین تر هستند.
 
این رفتار خود به تنهایی نقش سازنده ای در زندگی و روابط فردی ایفا میکند.
 
  -یکی از مزایای دوست داشتن خود، این است که به واسطه داشتن یک حال خوب

می توانیم بر روی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم.
 
هنگامی هم که بتوانیم روی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم به مراتب از دید
 
آنها فرد جذابتر، محبوبتر و قابل اعتمادتری دیده می شویم.
 
 همه ما دوست داریم وقتی باکسی ملاقات می کنیم از آن فرد حس و حال خوب
 
دریافت کنیم و هیچکس دوست ندارد با انسانی که همش نق میزند
 
و دائم با منفی ها دست و پنجه نرم می کند ارتباط داشته باشد.
 
 فرد خودشیفته کسی هست که تنها و تنها به خودش اهمیت میدهد
 
و ارزشی برای دیگران قائل نیست.
 
 یادتان باشد شما هیچوقت نمی توانید چیزی را ببخشید که خودتان ندارید
 
بنابراین اگر می خواهید دوست داشتن و حس های خوب را به دیگران منتقل کنید
 
ابتدا باید آنها را در خودتان پرورش دهید و حالتان با خودتان خوب باشد.
 
 همین حالا ادامه ی این کتاب آموزنده رو مطالعه کنید.
 
 امروز برای شما کتاب دیگری به نام  پرورش مهارت‌ های شناختی و خلاق کودکان
 
آماده کرده ایم پیشنهاد میشه این کتاب آموزشی رو مطالعه کنید.

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اول عاشق خودت باش
افزایش عزت نفس در ۳۰ روز
نویسنده:
راوی:

پرفروش ترین ها
ایده بوک ارسال به ایمیل24 تیر 1402۰۷۱۷ زمان تقریبی مطالعه ۲ دقیقه

کتاب اول عاشق خودت باش اثر مارک رکلاو دانلود رایگان نی سایت صوتی پادکست خلاصه خرید قیمت

“کتاب اول عاشق خودت باش” نوشته مارک رکلائو یک کتاب خودیاری متحول کننده است که راهنمایی های عملی برای ایجاد عزت نفس، پرورش عشق به خود و پذیرش توانمندی شخصی ارائه می دهد. کتاب Reklau با تمرکز بر ارزش خود و رشد شخصی، استراتژی‌ها و تمرین‌های عملی را برای بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد ذهنیت مثبت در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. در این مقاله، مضامین کلیدی و بینش‌های قدرتمند را از «ابتدا خودت را دوست داشته باش!» بررسی می‌کنیم. و چگونه می تواند به تحول شخصی کمک کند.

فهرست مطالب [پنهان]

1 درک عزت نفس
2 شناسایی باورهای محدود کننده
3 خودمراقبتی و خودپذیری
4 تعیین مرزها و قاطعیت
5 تمرینات روزانه برای عزت نفس
6 نتیجه
درک عزت نفس
Reklau با توضیح اهمیت عزت نفس در شکل دادن به رفاه و شادی کلی ما شروع می کند. او عواملی را که بر عزت نفس تأثیر می‌گذارند، از جمله تجربیات دوران کودکی، ادراک از خود، و اعتبار خارجی بررسی می‌کند. با درک ریشه‌های عزت نفس، خوانندگان بینش‌هایی را در مورد چگونگی پرورش یک حس سالم و انعطاف‌پذیر از ارزشمندی به دست می‌آورند.

شناسایی باورهای محدود کننده
این کتاب خوانندگان را راهنمایی می‌کند تا باورهای محدودکننده و خودگفتاری منفی خود را شناسایی کرده و به چالش بکشند. Reklau تأثیر افکار انتقادی از خود را بر عزت نفس برجسته می کند و تکنیک های عملی را برای جایگزینی آنها با تأییدیه های قدرتمند و ادراک های مثبت از خود ارائه می دهد. خوانندگان می توانند با تنظیم مجدد گفتگوی درونی خود، شفقت به خود را پرورش دهند و ذهنیتی پرورشی و حمایتگرتر را در آغوش بگیرند.

خودمراقبتی و خودپذیری
“اول خودت را دوست بدار!” بر اهمیت مراقبت از خود و پذیرش خود به عنوان عناصر اساسی افزایش عزت نفس تأکید می کند. Reklau خوانندگان را تشویق می‌کند تا فعالیت‌های مراقبت از خود، مانند ورزش بدنی، تمرین‌های ذهن‌آگاهی، و دنبال کردن سرگرمی‌هایی که باعث شادی و رضایت می‌شوند را در اولویت قرار دهند. با پذیرش خودپذیری و کنار گذاشتن کمال گرایی، خوانندگان می توانند حس بیشتری از عشق به خود و قدردانی را در خود پرورش دهند.

تعیین مرزها و قاطعیت
این کتاب به بررسی نقش تعیین مرزها و ایجاد قاطعیت در ایجاد عزت نفس می پردازد. Reklau استراتژی هایی را برای برقراری ارتباط قاطعانه، ابراز نیازهای شخصی و تقویت روابط سالم ارائه می دهد. خوانندگان با ایجاد مرزهای روشن و بیان واقعی خود، می توانند حس احترام به خود و قدرت را در تعامل خود با دیگران پرورش دهند.

تمرینات روزانه برای عزت نفس
Reklau یک برنامه عمل 30 روزه را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا عزت نفس را از طریق تمرینات روزانه تقویت کنند. اینها شامل تمرین‌های قدردانی، تأییدهای مثبت، تکنیک‌های تجسم، یادداشت روزانه و تأمل در خود است. با درگیر شدن مداوم در این شیوه‌ها، خوانندگان می‌توانند ذهن خود را دوباره سیم‌کشی کنند، عادت‌های قدرتمندکننده جدیدی ایجاد کنند، و پایه‌ای از عزت نفس ایجاد کنند که می‌تواند بر همه جنبه‌های زندگی آنها تأثیر مثبت بگذارد.

نتیجه
“ابتدا خودت را دوست بدار! عزت نفس خود را در 30 روز تقویت کن” نوشته مارک رکلائو نقشه راه جامعی برای توانمندسازی خود، عشق به خود و افزایش عزت نفس ارائه می دهد. از طریق تمرین‌های عملی، بینش‌های توانمند، و یک برنامه گام به گام، خوانندگان می‌توانند سفری تحول‌آفرین برای رشد شخصی را آغاز کنند. با پذیرفتن اصولی که در این کتاب آمده است، افراد می توانند از باورهای خود محدود کننده رهایی یابند، عزت نفس را پرورش دهند، و حس جدیدی از توانمندی و رضایت را تجربه کنند.

ناشر:
یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت، آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت‌نفس است. شما با داشتن کلید عزت‌نفس می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید. این کتاب ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت‌نفس را بیان می‌کند. تمرینات مؤثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه می‌دهد و شما بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود.
 
 دانلود رایگان کتاب عاشق خودت باش pdf دانلود کتاب رایگان pdf دانلود کتاب خودت را دوست داشته باش افزایش اعتماد به نفس عشق ورزیدن به خود خودسازی آموزش خودباوری گوپی مجله کودک گوپی

در زمان حال باشید: آمادگی هرکاری را داشته باشید. حسود نباشید و بقیه را ببخشید و در آخر اینکه از زندگیتان مراقبت کنید و لذت ببرید.
بخشی از متن کتاب
وقتی اوضاع و خواسته ها مطابق میل ما پیش نمیرود، بیشتر اوقات خدا، جهان یا افراد دیگر را مقصر این امر میدانیم. متأسفم که باید کسی باشم که این را به شما میگوید: فقط یک نفر مسئول زندگی شما است و آن خودتان هستید! نه رئیس، نه همسر، نه پدر و مادر، نه دوستان، نه مشتری، نه اقتصاد، نه آب وهوا و نه رئیس جمهور هیچ کدام مقصر نیستند مقصر خود شما هستید!

این موضوع ترس آور است، اما درعین حال حس آزادی و رهایی به همراه دارد روزی که برای اتفاقات زندگیتان دیگران را مقصر ندانید همه چیز تغییر خواهد کرد وقتی کنترل زندگیتان را به دست بگیرید و مسئولیت کامل آن را بپذیرید، روابط شما بسیار بهتر میشود. به عهده گرفتن مسئولیت زندگی، تعهد زندگی شماست.

شما به جای اینکه قربانی اتفاقات شوید، قدرت خلق شرایطتان را به دست می آورید یا حداقل در مواجهه با شرایطی که زندگی برایتان فراهم میکند قدرت تصمیم گیری پیدا میکنید. در نتیجه مهم نیست در زندگیتان چه اتفاقی رخ میدهد بلکه طرز برخوردتان در مواجهه با شرایطی که دارید مهم است و در نهایت نگرشی که به آن دست پیدا میکنید انتخاب خود شماست.

اگر دیگران را مقصر وضعیت زندگی خودتان بدانید قدرتتان را به آنها میدهید و برای بهبود زندگی خود به دیگران وابسته میشوید و دوست من، به شما میگویم این مسئله اتفاق نخواهد افتاد. اگر مسئولیت کامل زندگیتان را به عهده بگیرید میتوانید چیزهایی که دوست ندارید را تغییر دهید. مراقب ،افکار اعمال و احساساتتان باشید هر سریال تلویزیونی را تماشا نکنید و با هر فردی وقتتان را سپری نکنید.

نقد کتاب اول عاشق خودت باش pdf
موضوع اصلی کتاب حاضر بر محوریت تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس استوار است. این اثر به شما کمک می کند تا از اعتقادات مخربی که تاکنون نسبت به خود داشته اید، رها شوید و خود را شایسته چیزهای خوب ببینید. کتاب اول عاشق خودت باش به شما می آموزد که چگونه از اعتماد به نفس بالا، ارتباطات اجتماعی بهتر، ارتباطات شغلی بهتر و… برخوردار شوید و با مشکلات و نگرانی هایتان مقابله کنید و شادی و لذت بیشتری را در زندگی تجربه کنید.

کتاب پیش رو حاوی تمرینات و راهکارهای بیشماری برای عزت نفس و خودباوری است تا با تغییر نوع نگاهتان، باور داشتن خود و توانایی هایتان، رویاهایتان را محقق سازید و احساس شاد بودن داشته باشید. نویسنده گفته است: در طول زندگی‌ام، افراد زیادی را دیده‌ام که تنها با ارتقاء عزت نفس خود به بزرگترین اهدافشان دست پیدا کردند.

افراد با عزت نفس پایین، سطح انرژی کمتری دارند و حتی اگر به موفقیت برسند نمی‌توانند از آن لذت ببرند. این افراد همیشه وابسته به نظرات دیگران هستند و معمولاً در هنگام انتخاب شریک زندگی، شغل و … تصمیمات بدی می‌گیرند. آنها احساس قربانی بودن دارند و معمولاً با خودشان خیلی سخت گیر هستند، در مقابل بحران‌ها نیز خوب عمل نمی‌کنند. عزت نفس پایین، موجب اضطراب ناسالم و افسردگی می‌گردد.

با شناخت حقیقت درونی خود، خداوند و به طور کلی جهان هستی می‌توانید به عزت نفس برسید. کتاب اول عاشق خودت باش در واقع به شما می‌گوید که همه چیز به درون شما بستگی دارد. این نوع نگاه شما است که می‌تواند دنیای بیرونتان را از نو بسازد.

مارک رکلاو در کتاب اول عاشق خودت باش pdf، خصوصیات درونی انسان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط عزت نفس را بررسی می‌کند و تمریناتی موثر در همین راستا به شما ارائه می‌کند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با مشکلاتی مانند کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس دست و پنجه نرم می‌کنید، مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شناسه محصول: 1435 دسته: مارک رکلاو برچسب: دانلود کتاب روانشناسی pdf, دانلود کتاب صوتی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اول عاشق خودت باش!
افزایش عزت نفس در ۳۰ روز : راه های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتماد به نفس
نویسنده:
مترجم:
ناشر:
کتاب توسط مارک رکلاو (Marc Reklau) نویسنده مطرح جهانی در حوزه‌های انگیزشی، روان‌شناسی و خودیاری به نگارش در آمده است. کتاب اول عاشق خودت باش توسط فاطمه لطفی ترجمه شده و انتشارات یوشیتا، آن را در قطع رقعی به بازار نشر عرضه کرده است. ساختار مباحث کتاب در هفت فصل تنظیم شده است و هر فصل نیز در قالب مقالات، نوشتارهای کوتاه و تمرین‌هایی، راهکار‌هایی را حول موضوعات هر فصل ارائه می‌دهد.
ادبیات کتاب، بسیار ساده و قابل فهم و روان است. مفاهیم به ساده‌ترین شکل ممکن، به خواننده منتقل می‌شوند. مثال‌ها و شواهد ارائه شده در خصوص موضوعات هر فصل، عینی است و لذا خواننده به راحتی از طریق آن‌ها موضوعات را به طور دقیق و صریح درک می‌کند. در کتاب اول عاشق خودت باش، نویسنده به شما نشان می‌دهد که چگونه با تمرینات ساده و عملی عزت نفس خود را تقویت کنید.
یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت، آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت‌نفس است. شما با داشتن کلید عزت‌نفس می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید. این کتاب ویژگی‌های درونی‌تان را به شما نشان می‌دهد. مسائل کلیدی مربوط به عزت‌نفس را بیان می‌کند. تمرینات مؤثری برای افزایش عزت‌نفس ارائه می‌دهد و شما بعد از اتمام کتاب شاهد تحولات بزرگی خواهید بود.
دسته‌ها:
شناسنامه
فرمت محتوا
حجم
تعداد صفحات
زمان تقریبی مطالعه
نویسنده
مترجم
ناشر
زبان
عنوان انگلیسی
تاریخ انتشار
قیمت ارزی
مطالعه و دانلود فایل
نقد و امتیاز من
بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5ستاره
100 ٪
4ستاره
0 ٪
3ستاره
0 ٪
 

نقد کتاب اول عاشق خودت باش
در این کتاب هم مثل خیلی از کتاب‌های دیگر به اهمیت فضایل اخلاقی و تاثیری که بر خود فرد می‌تواند داشته باشد اشاره می شود. در 30 روز عادات خود را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند! مارک رکلاو نویسنده‌‌ی پرفروش آمازون در کتاب اول عاشق خودت باش، راه های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتماد به‌ نفس را به شما می‌آموزد.

انسان چیزی نیست جز عزت نفس؛ جغرافیای بیرونی آدمی تغییر نمی‌کند، مگر اینکه فرد از درون، خودش را تغییر دهد و این تغییر در گرو شناخت خویش و رسیدن به عزت نفس است. با شناخت حقیقت درونی خود، حقیقت خدا و حقیقت جهان هستی می‌توانید به عزت نفس دست پیدا کنید. همه‌ چیز به درون شما بستگی دارد. طرز نگاه شماست که دنیای بیرونتان را می‌سازد. جهان، آیینه‌ی باورهای درونی شماست.

انسان‌ های با عزت نفس بالا بسیار قدرتمندند و در هر اتفاقی به دنبال پیام آن هستند. آن‌ها می‌دانند هیچ مسئله‌ای اتفاقی رخ نمی‌دهد و تمام مسائل حاوی درس و پیامی برای رشدشان است. حالا یک اتاق را در نظر بگیرید که درون آن عشق، ثروت، شادی، قدرت، موفقیت، آرامش، خلاقیت و صداقت وجود دارد. کلید این اتاق، عزت نفس است. شما با داشتن این کلید می‌توانید به تمام مسائل درون اتاق دست پیدا کنید.

به‌هرحال فقط خواندن کتاب اول عاشق خودت باش کافی نیست. اگر می‌خواهید عزت‌ نفستان را ارتقا دهید، باید برخی کارهای خواسته شده را نیز انجام دهید.

کتاب های پیشنهادی
بازیچه دست دیگران نشوید
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم
چگونه حال خودمان را بهتر کنیم
تعداد بازدید: 3,832 بار

Marc%20Reklau%20(%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D8%B1%DA%A9%D9%84%D8%A7)
عنوان کتاب: اول عاشق خودت باش

(اول خودت را دوست بدار)

افزایش عزت نفس در 30 روز

راه های غلبه بر عزت نفس پایین، اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتماد به نفس

نویسنده: مارک رکلاو

مترجم: فاطمه لطفی

تعداد صفحات کتاب: 162 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.54 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

خرید کتاب PDF
خرید کتاب Pdf
,
خودپروری
,
دانلود Pdf کتاب
,
دانلود کتاب Pdf
,
دانلود کتاب های روانشناسی
,
دانلود کتاب های مارک رکلا
,
دانلود و خرید کتاب
,
موفقیت و خودیاری

کتاب اول عاشق خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟
اگر شما هم از کمبود اعتمادبه‌نفس و عزت نفس رنج می‌برید و می‌خواهید این ضعف را در خودتان از بین ببرید، این کتاب به شما می‌کند.

با مارک رکلاو بیشتر آشنا شویم:
مارک رکلاو (Marc Reklau) مربی، سخنران و نویسنده هفت کتاب است. کتاب در «سی روز عاداتتان را تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند»، از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است که از آوریل 2015 بیش از 180000 بار فروخته و بارگیری شده است و به زبان اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی، تایلندی، اندونزیایی، پرتغالی و کره‌ای ترجمه شده است.

او این کتاب را در سال 2014 پس از اخراج شدن از کار نوشت و به معنای واقعی کلمه از بیکاری به لقب نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون (که درواقع عنوان دومین کتاب وی است) رسید. نسخه اسپانیایی آخرین کتاب او «مقصد خوشبختی» توسط ناشر اسپانیایی در ژانویه 2018 منتشر شده است.

رسالت مارک این است که به افراد کمک کند تا زندگی مورد نظرشان را بسازند و منابع و ابزارهایی را برای تحقق هدفشان در اختیار آن‌ها قرار دهد.

در بخشی از کتاب اول عاشق خودت باش می‌خوانیم:
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای کامل بودن به همه‌چیز احتیاج دارید، شما محکوم به مقابله با بدبختی هستید. کمال‌گرایان معمولاً کارهای اضافی زیادی انجام می‌دهند، زیرا فکر می‌کنند دیگران نمی‌توانند وظایفشان را به‌خوبی آن‌ها انجام دهند، بنابراین کاری را به دیگران محول نمی‌کنند. آن‌ها اضطراب و استرس زیادی را تجربه می‌کنند، زیرا همیشه ترس از شکست دارند.

کمال‌گرایی دشمن خلاقیت است و غالباً ما را از عمل‌گرایی بازمی‌دارد و این امر باعث می‌شود کمال‌گرایی به یکی از اصلی‌ترین دلایل تأخیر و تعلل تبدیل شود. این افراد حتی بیشتر از بقیه از شکست می‌ترسند. اگر آن‌ها اقدام نکنند، اگر تصمیم نگیرند، پس شکست هم نخواهند خورد؛ بنابراین، درنهایت، آن‌ها نه اقدامی می‌کنند و نه تصمیمی می‌گیرند. این افراد هرگز کاری را به پایان نمی‌رسانند و کتاب یا مقاله را به‌طور کامل بازنویسی نمی‌کنند و کار را نیمه‌تمام رها می‌کنند، زیرا هنوز کامل نیستند؛ و بنابراین فرصت‌ها از دست می‌روند و زمان می‌گذرد و هیچ نتیجه‌ای به دست نمی‌آورند.

کمال‌گرایی به عزت‌نفستان آسیب می‌زند، به این خاطر که دائم احساس عدم موفقیت و عدم پذیرش خودتان را تجربه می‌کنید. اگر دائماً خودتان را به‌عنوان یک آدم شکست‌خورده تصور کنید، ایجاد عزت‌نفسی سالم تقریباً برایتان غیرممکن است. همچنین به‌احتمال‌زیاد این افراد کمتر تلاش می‌کنند و کمتر خودشان را در معرض خطر قرار می‌دهند، هر دوی این‌ها عامل اصلی موفقیت و سعادت شخصی است.

منظور مرا اشتباه برداشت نکنید. مکان‌ها و مشاغلی وجود دارند که دوست دارید در حد کمال آن‌ها را داشته باشید- برای ‌مثال در اورژانس یا عمل جراحی، اما در بسیاری از حوزه‌های دیگر این مسئله لازم نیست.

خانه›کتاب صوتی›روانشناسی و موفقیت›کتاب صوتی اول عاشق خودت باش
معرفی و دانلود کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
(241 رای)

عکس جلد کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
نویسنده: مارک رکلاو
مترجم: فاطمه لطفی
گوینده: سحر بیرانوند
ناشر صوتی: استودیو نوار
ناشر: انتشارات یوشیتا
قیمت:
50000 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
شنیدن نمونه
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome
برای دانلود قانونی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی
فهرست
مشخصات
نظرات 93
معرفی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
ترس از تأیید نشدن و موردپذیرش قرار نگرفتن می‌تواند زندگی آزاردهنده‌ای برای ما بسازد. مارک رکلاو نویسنده‌ی پرفروش آمازون در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش راه‌کارهای مناسبی برای از بین بردن شک به خود، کمال‌گرایی و اضطراب پیشنهاد می‌دهد. با استفاده از ایده‌های او دیگر نیازی به تأیید دیگران نداریم. توصیه‌های نویسنده برای افزایش و بهبود عزت‌نفس در 30 روز طراحی شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی اول عاشق خودت باش
عشق به خود و عزت‌نفس با هم رابطه‌ی مستقیم دارند. مارک رکلاو (Marc Reklau) در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش (Love Yourself First) با تأکید بر اهمیت عزت‌نفس سعی می‌کند راه‌های غلبه بر اضطراب، تنش، حس ناامنی و عدم اعتمادبه‌نفس را آموزش دهد. عزت‌نفس بر تمام جنبه‌های زندگی ما تأثیر می‌گذارد؛ روابط ما با دیگران، سطح اعتمادبه‌نفس،‌ موفقیت حرفه‌ای، شادی و آرامش درونی تحت تأثیر میزان علاقه‌ای که به خودمان داریم تغییر می‌کند. کسی که حس خوبی به خود و توانایی‌هایش نداشته باشد نمی‌تواند از دیگران انتظار داشته باشد او را به رسمیت بشناسند. چنین فردی نمی‌تواند دیگران را دوست داشته باشد چراکه هیچ علاقه‌ای به خود ندارد.

بالا بردن عزت‌نفس بر تصمیم‌گیری‌های ما تأثیر عمیقی می‌گذارد. انگیزه‌های ما بر اساس تصوری که از خودمان داریم شکل گرفته و اهداف و عملکرد ما تابع باوری است که به خودمان داریم. برای مارک رکلاو تفاوت مهمی بین اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس وجود دارد. او اعتمادبه‌نفس را ناشی از عزت‌نفس می‌داند. تصوری که یک فرد از ارزش و توانایی‌های خود دارد، عزت‌نفس او را می‌سازد. عزت‌نفس احساسی است که فرد به خود دارد و بر روی جنبه‌های مختلف شخصیت او ازجمله اعتمادبه‌نفس تأثیر می‌گذارد. از نظر او اعتمادبه‌نفس معطوف به تصور ما از توانایی انجام یک کار خاص یا دست یافتن به هدفی مشخص است. کتاب صوتی اول عاشق خودت باش با کمک به بالا بردن عزت‌نفس یک فرد درواقع شرایط افزایش اعتمادبه‌نفس او را نیز مهیا می‌کند.

یکی از دلایل تنفر از خود و نداشتن عزت‌نفس خاطرات گذشته و تجربیاتی است که همواره به افراد هجوم می‌آورند. مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش از امکان شروع دوباره سخن می‌گوید. اگر این افراد بتوانند تجربیات ناگوار گذشته را کنار گذاشته و از امروز آغاز کنند می‌توانند عزت‌نفس سالمی برای خود بسازند. از نظر او کسانی که هنوز خود را برای اشتباهات گذشته سرزنش می‌کنند باید از همین حالا برای تغییر عادت‌های خود اقدام کنند. آن‌ها باید صدای درونی خود را کنار گذاشته و با تکیه بر نکات مثبتی که از خود می‌دانند عاشق خود شوند.

وجود منتقدی درونی که همیشه تفکراتی منفی دارد باعث می‌شود ترسی فلج‌کننده نسبت به قضاوت‌های دیگران داشته باشیم. مارک رکلاو در کتاب صوتی اول عاشق خودت باش به ما یاد می‌دهد تا این منتقد درونی را کنار گذاشته و عزت‌نفس خود را بسازیم. اینکه بتوانیم بدون احساس گناه اشتباه کنیم و از این اشتباهات درس بگیریم از نکات مهمی است که توصیه‌های او به شنوندگان این کتاب صوتی هدیه می‌دهد.

باورهای مخربی وجود دارد که افراد به‌مرور دچار آن‌ها می‌شوند. کتاب صوتی اول عاشق خودت باش کمک می‌کند از این باورها خلاص شویم. جملاتی مانند «من قربانی هستم»، «من قدرت تصمیم‌گیری ندارم»، «من به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستم» و «من لیاقت این دستاوردها را ندارم» صدای تفکر منفی درونی ما است. مارک رکلاو جمله‌های جدیدی پیشنهاد می‌کند تا تفکر منفی را با تفکر مثبت جایگزین کنیم. این شروع مسیر عشق ورزیدن به خود است. مرحله‌ی بعدی پذیرفتن اشتباهات، ‌ضعف‌ها و کاستی‌هایی است که در وجود ما قرار دارند.

مارک رکلاو در این کتاب صوتی ما را در مسیر پذیرفتن خود واقعی و دوست داشتن خودمان راهنمایی می‌کند. با به دست آوردن عزت‌نفس می‌توانیم اعتمادبه‌نفس بیشتر، روابط اجتماعی بهتر و آرامش درونی پررنگ‌تری داشته باشیم. کسی که پیش از هر چیز عاشق خود باشد می‌تواند احساسات، عقاید و باورهای خود را راحت‌تر بیان کند و تصویر دلخواه خود را بسازد.

کتاب اول عاشق خودت باش توسط فاطمه لطفی به فارسی ترجمه شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب را انتشارات یوشیتا در اختیار خوانندگان قرار داده و نسخه‌ی صوتی آن با همکاری استودیو نوار و صدای سحر بیرانوند تهیه و تولید شده است.

کتاب صوتی اول عاشق خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟
کسانی که دوست دارند عادت‌های خود تخریبی را از بین ببرند و حس بهتری به خودشان داشته باشند می‌توانند از توصیه‌های این کتاب صوتی استفاده کنند. خوانندگان و شنوندگان کتاب‌های صوتی انگیزشی از مخاطب‌های این کتاب خواهند بود.

با مارک رکلاو بیشتر آشنا شویم
مارک رکلاو نویسنده، سخنران و مربی درزمینه‌ی موفقیت و خودسازی است. او اولین کتاب خود را در سال 2014 بعد از اخراج شدن از کار نوشت. موفقیت او در سخت‌ترین شرایط باعث شد به‌عنوان مثالی از عملی بودن راه‌کارها و توصیه‌هایش موردتوجه خوانندگان در سراسر جهان قرار بگیرد. کتاب‌های او به بیش از 15 زبان مختلف ترجمه شده است. «در 30 روز عادت‌هاتو تغییر بده و زندگیتو بساز» و «مینیمالیست شاد» از کتاب‌های مارک رکلاو است که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی اول عاشق خودت باش می‌شنویم
عزت‌نفس واقعی را با نگرش و رفتار مردمی که خودشیفته، خودخواه و مغرور هستند، اشتباه نگیرید. این‌ها نشانه‌های عزت‌نفس نیست، بلکه نشانه کمبود آن است و به آن عزت‌نفس ساختگی یا عزت‌نفس کاذب گفته می‌شود. عزت‌نفس کاذب فقط تظاهر به خودباوری دارد و عزت‌نفسی است که حقیقت ندارد. در این افراد توهم داشتن خصوصیات عزت‌نفس وافعی بیش از دیگر افراد است.

اما همه‌ی ما این را می‌دانیم. کسی که با خودنمایی وارد اتاق می‌شود، لاق می‌زند، مانند ملکه‌ها رفتار می‌کند، احتمالا اعتماد‌به‌نفس بالایی ندارد. درواقع، این رفتار دقیقا برعکس عزت‌نفس سالم است. افراد با عزت‌نفس بالا، تواضع بیشتری دارند و مدام خودنمایی نمی‌کنند.

هدف واقعی افراد دارای عزت‌نفس کاذب این است که در مقابل کاهش اضطراب «اشتباه و آسیب‌پذیری» از خودشان محافظت کنند و حس امنیت کاذب را به وجود بیاورند و بنابراین، نیازهای عزت‌نفس واقعی را کاهش می‌دهند.

به‌طور کلی، افرادی که دارای عزت‌نفس کاذب هستند، برای خودشان -و دیگران- طبق دستاورد و داشته‌هایشان ارزش قائل هستند و برای شخصیت واقعیت وجودی آن‌ها ارزش قائل نیستند. عزت‌نفس واقعی بر روی واقعیت بنا شده است؛ در عملکرد واقعی، در موفقیت واقعی و در تمرین واقعی. بله -احتمالا شاهد آمدن آن بودید- عزت‌نفس واقعی نتیجه تلاش و سخت‌کوشی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی
نمونه
2 دقیقهمعرفی
6 دقیقهمقدمه
36 دقیقهبخش اول: شما صاحب‌اختیار هستید
34 دقیقهبخش دوم: عملکرد درونی
30 دقیقهبخش سوم: شخصیت واقعی خودتان باشید
38 دقیقهبخش چهارم: شادی یک انتخاب است
28 دقیقهبخش پنجم: قدرت تمرکز
32 دقیقهبخش ششم: جسم و ذهن
35 دقیقهبخش هفتم: در زمان حال زندگی کنید
1 دقیقهعوامل تولید
ادامه فهرست
مشخصات کتاب صوتی
نام کتاب    کتاب صوتی اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
نویسنده    مارک رکلاو
مترجم    فاطمه لطفی
گوینده    سحر بیرانوند
ناشر چاپی    انتشارات یوشیتا
ناشر صوتی    استودیو نوار
سال انتشار    ۱۴۰۲
فرمت کتاب    MP3
مدت    ۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبان    فارسی
موضوع کتاب    کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

فهرست مطالب کتاب
سخن مترجم
مقدمه
بخش اول: شما صاحب اختیار هستید
1. مسئولیت کامل زندگی‌تان را بر عهده بگیرید.
2. دست از شکایت بردارید.
3. خودتان در مورد زندگی‌تان تصمیم بگیرید.
4. شایعه‌پراکنی نکنید.
5. به تصمیمات درست زندگی‌تان افتخار کنید.
6. به خودتان باور داشته باشید.
7. دیگران را مقصر مشکلاتتان ندانید.
8. از دیگران انتقاد نکنید.
9. قضاوت نکنید.
10. احساس گناه نداشته باشید.
11. به حرف منتقد درونی‌تان گوش ندهید.
12. رقابت نکنید.
13. به قول‌تان عمل کنید.
14. اقدام کنید تا اتفاق بیفتد.
15. حرف نزنید، عمل کنید.
16. در رسیدن به اهداف تعلل نکنید.
بخش دوم: عملکرد درونی
1. خودتان را بشناسید.
2. اول خودتان را دوست داشته باشید
3. احساساتتان را بپذیرید.
4. جوهره وجودی شما کردارتان نیست.
5. بر کمال‌گرایی غلبه کنید.
6. مراقب عزت‌نفس کاذب باشید.
7. ارزش خود را بالا ببرید.
8. هیچ‌کس بهتر از شما نیست.
9. شما آن‌طور که باید هستید.
10. از انتقاد دیگران دلخور نشوید.
11. زیاد به خودتان سخت نگیرید.
12. تمجید و تحسین را با آغوش باز بپذیرید.
13. مراقب گفتگوی درونی‌تان باشید.
14. تصویری که از خویش در ذهن دارید، سرنوشت‌ شما را می‌سازد.
بخش سوم: شخصیت واقعی خودتان باشید.
1. بس است دیگر! خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید.
2. اشتباهات‌ خود را بپذیرید.
3. اصیل باشید؛ خود واقعی‌تان باشید.
4. کمال‌گرا نباشید.
5. خودتان را فقط به خاطر جلب رضایت دیگران تغییر ندهید!
6. به نظرات دیگران دربارۀ خودتان، اعتنا نکنید.
7. به نظرات دیگران دربارۀ خودتان، اهمیت ندهید.
8. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.
9. سرتان در زندگی خودتان باشد.
10. از مشکلاتتان فرار نکنید.
11. به دنبال تأیید دیگران نباشید.
12. ابتدا نیازهایتان را برآورده کنید.
13. وقتتان را با افراد نادرست سپری نکنید.
14. روابطتان را عاقلانه انتخاب کنید.
بخش چهارم: شادی یک انتخاب است.
1. دنبال‌کننده خیر و منفعت در هر چیزی باشید.
2. به یک پذیرنده تبدیل شوید.
3. از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرید.
4. موفقیت‌هایتان را جشن بگیرید.
5. نیمۀ پر لیوان را ببینید.
6. به خاطر داشته‌هایتان شکرگزار باشید.
7. برای خودتان محیطی مثبت ایجاد کنید.
8. برای خودتان شانس بیافرینید.
9. مثبت اندیش باشید.
10. زیاد لبخند بزنید.
11. خودتان را غرق در ناز و نعمت کنید.
12. برای خودتان شادی بیافرینید.
13. رویدادهای روزانه‌تان را بنویسید.
14. به جنبه‌ی مثبت نگاه کنید.
15. هرروز یک کار خیرخواهانه انجام دهید.
بخش پنجم: قدرت تمرکز
1. بر چیزهایی که می‌خواهید تمرکز کنید.
2. بر نقاط قوتتان تمرکز کنید.
3. کاری را که دوست دارید انجام دهید.
4. مهارت‌های جدید را بیاموزید و آن‌ها را تمرین کنید.
5. به بهتر شدن ادامه دهید.
6. هدفتان را پیدا کنید
7. اشتباهات اجتناب‌ناپذیر است، اما یادگیری اختیاری است.
8. تسلیم نشوید.
9. شکست یک دروغ است.
10. اشتباه کنید.
11. درد موقتی است، رنج اختیاری است.
12. به خاطر اشتباهات خودتان را آزار ندهید.
13. آزاااادیییی!
14. از انتقاد به‌عنوان بازخورد استفاده کنید.
بخش ششم: جسم و ذهن
1. کمی برای خودتان وقت بگذارید.
2. با بدنتان مانند یک معبد رفتار کنید.
3. سی دقیقه ورزش کنید. حداقل سه بار در هفته
4. برای تفریح و گردش مرخصی بگیرید.
5. زمان بیشتری را با خانواده‌تان بگذرانید.
6. هرروز پیاده‌روی کنید.
7. قدرت مراقبه
8. از جملات تأکیدی استفاده کنید.
9. از قدرت تجسم استفاده کنید.
10. زبان بدن و تصویر ذهنی‌تان را تغییر دهید.
11. تلویزیون منزلتان را خاموش کنید.
12. نه گفتن را یاد بگیرید.
13. حد و حدود برای خودتان تعیین کنید و حال بهتری داشته باشید.
بخش هفتم: در زمان حال زندگی کنید. درست همین حالا
1. همین‌الان شاد باشید.
2. خوش‌برخورد باشید.
3. آماده باشید.
4. تغییرکننده باشید.
5. باقدرت فردی‌تان، تغییر ایجاد کنید.
6. همه را ببخشید.
7. خودتان را ببخشید.
8. از طرد شدن دلخور نشوید.
9. گذشته را رها کنید.
10. حسادت نکنید.
11. توجه کنید و از زندگی‌تان همان‌طور که هست لذت ببرید.
12. شما همان آدم سابق نیستید.
13. از زندگی در گذشته یا نگرانی دربارۀ آینده دست بردارید.
14. با همه مهربان باشید و به همه احترام بگذارید.
فصل هدیه برگرفته از کتاب سی روز، درباره مهم‌ترین ساعات روزتان
سخن آخر
درباره نویسنده
آثار دیگر نویسنده
در آخر...

ادامه فهرست
مشخصات کتاب الکترونیک
نام کتاب    کتاب اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز
نویسنده    مارک رکلاو
مترجم    فاطمه لطفی
ناشر چاپی    انتشارات یوشیتا
سال انتشار    ۱۴۰۰
فرمت کتاب    EPUB
تعداد صفحات    128
زبان    فارسی
شابک    978-622-6412-47-6
موضوع کتاب    کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 6.49 یورو

 

 

دانلود کتاب اول عاشق خودت باش 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی