دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰

رمان, پرفروشترین های نیویورک تایمز و آمازون, روث ور
در یک جنگل تاریک تاریک
2022-05-20 ارسال توسط author-avatar AmirAli
در یک جنگل تاریک تاریک ( 
20
مه
دانلود کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک یکی از ده رمان معمایی منتخب و از پرفروشترین های نیویورک تایمز می باشد.

یک داستان جذاب و دلهره آور است. معمایی پیچیده و پر از جزئیات که مخاطب را به سفری هیجان انگیز می برد. روث ور با قلم توانمند خود داستان را به قدری ملموس و پر از جزئیات روایت کرده است که تصور می کنید مشغول تماشای یک فیلم سینمایی ترسناک هستید. این کتابی است که اگر در دست بگیرید تا فهمیدن راز داستان نمی توانید آن را زمین بگذارید. رمان پیش رو می تواند هدیه‌ی بسیار خوبی برای آدم های عاشق هیجان باشد.

کشش داستان و متعهد ماندن نویسنده به ژانر کتاب چیزی است که مخاطبین را به تحسین وا داشته و شاید آن‌ها را برای خریدن اثر دیگری از این نویسنده بریتانیایی ترغیب کرده باشد. همان‌گونه که در نظر مخاطب انگیزه‌های کاراکترها برای تصمیمات مخوفی که می گیرند قابل پذیرش نیست. با این همه نمی توان پایان کتاب را ناامیدکننده خواند زیرا داستان تا انتها برای مخاطب غافل‌گیری دارد و لحظه‌ای از توجه آن غافل نمی شود.

خلاصه کتاب
نویسنده در کتاب در یک جنگل تاریک تاریک، داستان جذاب زندگی دختری به نام نورا را دستمایه‌ی روایت خود قرار می دهد؛ او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان های جنایی می پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستى که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می گیرند. میهمانیِ مانند دیدارهای معمولی آغاز می شود اما کم کم رنگ و بوی ماجرا تغییر می کند و اسرار تک تک شخصیت‌های داستان برملا می شود و نورا نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ او هم چیزهایی در گذشته‌ی خود دارد که نمی خواهد دیگران بدانند.

البته این تنها بخش ترسناک ماجرا نیست، آن‌ها به مرور متوجه می شوند که تنها حاضران این خانه‌ی شیشه‌ای نیستند و کسی هم به قتل رسیده است! گاهی اوقات، تنها چیزی که باید از آن بترسید خودتان هستید! در این رمان پرتعلیق، هیجان انگیز و پر از پیچ و خم های داستانی، چیزی که قرار بود آخرِ هفته ای آرامش بخش و پر از سرگرمی و لذت در ییلاقی انگلیسی باشد، به لحظاتی کابوس وار تبدیل می شود. مهمانی شش نفره در داستان یک مهمانی ساده نیست. اینجا جایی است که لیونورا با گذشته مواجه می شود… او از آمدن به این خانه‌ی شیشه‌ای در جنگل پشیمان خواهد شد…
لئونورا دختر 26 ساله است که به تنهایی در آپارتمان کوچکی در لندن زندگی می‌کند و عاشق دویدن است. ارتباطات گسترده‌ای ندارد و بیشتر اوقات روز را به تنهایی در خانه و با نوشتن داستان‌های جنایی و مکاتبه با ناشران می‌گذراند. با پیدا شدن سر و کله “فلو”، که خود را دوست صمیمی کلارا در دوران دانشگاه معرّفی می‌کند، ریتم زندگی نورا به آرامی بهم می‌ریزد. گذشته‌ای که تمام مدّت از آن فرار می‌کرد مقابلش ایستاده و فرصتی را در اختیارش قرار داده است تا تمام هر آنچه این مدّت برایش مسئله بوده را یک بار برای همیشه حل کند. با این حال هنوز هم توی ناخودآگاه ذهنش از کلارا شکست می‌خورد و او را می‌ستاید و این را از توجه بیش از حدش به رابطه نورا و فلو می‌توان برداشت کرد.

فلو امّا پا را فراتر از نورا گذاشته و آشکارا کلارا را می‌ستاید. 3 نفر دیگر نیز با این گروه همراه‌اند. یک پسر مجرد که دوست صمیمی کلاراست و تئاتر می‌خواند. یک تازه مادر که تمام حواسش در خانه‌اش بیرون از جنگل مانده است و “نینا” دوست مشترک نورا و کلارا که در لندن پزشکی می خواند و به راحتی با آدم‌ها صمیمی نمی شود. خواندن کتاب  در یک جنگل تاریک تاریک برای همه کسانی که از رمان های جنایی و هیجانی لذت می برند توصیه می شود.

بخشی از متن کتاب
می‌خواهم بخوابم، ولی توی چشم هایم نور می اندازند. من را آزمایش و اسکن کردند و جواب‌ها را پرینت گرفتند، لباس‌های خون آلودم را درآوردند. چه اتفاقی افتاده؟ چه‌ کار کرده‌ام؟ من را سوار ویلچر، در راهروهای دراز پیش می برند، نورها را برای شب کم‌ فروغ کرده‌اند، از کنار بیماران خواب می گذریم. بعضی از آن‌ها، همین‌ طور که من رد می شوم، بیدار می شوند و من حالت خودم را در چهره‌های شوکۀ آن‌ها می بینم، آن‌طوری که رویشان را برمی گردانند، انگار از چیزی رقن انگیز یا ترسناک.

دکترها از من سؤالاتی می پرسند که نمی توانم جواب بدهم، چیزهایی می گویند که یادم نمی آید. آخر سر، وصلم می کنند به یک مانیتور و رهایم می کنند، تخدیرشده و خواب‌آلود و تنها. اما نه‌ چندان تنها. با درد به پهلو می چرخم، و آن موقع است که می بینمش: افسر پلیس زنی صبورانه روی صندلی نشسته است. از من مراقبت می شود، ولی نمی دانم چرا.

آنجا دراز کشیده‌ام. از پشت شیشۀ دریچۀ تورسیمی‌دار به پشت سر افسر پلیس نگاه می کنم. خیلی دلم می خواهد بروم بیرون و چیزهایی بپرسم، اما جرئت ندارم. تا حدی به این خاطر که مطمئن نیستم پاهای پشمالویم بتوانند من را تا دم در بکشانند. اما تا حدی هم به این خاطر که مطمئن نیستم بتوانم جواب سؤال‌ها را تحمل کنم.

نقد کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
روایت کردن داستان کتاب در یک جنگل تاریک تاریک در دو برهه زمانی متفاوت در کتاب‌های زیر مجموعه این ژانر به خوبی جا افتاده است و به خودی خود بر تعلیق روایت می‌افزاید. خواننده در آنِ واحد بخشی از گذشته و آینده کاراکترها را می داند و با پیش رفتن در کتاب این فضای خالی بین ابتدا تا انتها را با اطلاعات جدیدی که در می یابد پر می کند. داستان دو پایان دارد. پایانی که روث ور کتاب را با آن آغاز می کند و دیگر پایانی که نورا برای کتاب رقم می زند. گویا کنکاش در گذشته به تمام سؤالات ذهن نورا پاسخ نمی دهد و همین امر آغازگر داستان دیگری در زمان حال؛ هنگامی که او تحت مداوا و زیر بازجویی است، می شود.

در واقع بخشی از آنچه در گذشته اتفاق افتاده است در آینده‌ای که هنوز نیامده روشن می شود و این بار دیگر قدرت قلم روث ور را به نمایش می گذارد. گفت‌ و گوی شخصیّت‌ها در میانه کتاب و در حین برگزاری مهمانی اگرچه آنچنان جذاب نیست امّا مهم است و بخشی از داستان را این‌گونه برای مخاطب بازگو می کند.

با این حال شاید از حوصله خوانندگان کم‌تر صبور، خارج شود و از شور داستان در یک جنگل تاریک تاریک بکاهد.

کتاب های پیشنهادی
جنگل سایه ها
جنگل واژگون
به تاریکی خواهم رفت
مردی در تاریکی
نوری بر تاریکی های زندگی
تعداد بازدید: 1,010 بار

Ruth%20Ware%20 %D8%B1%D9%88%D8%AB%20%D9%88%D8%B1
عنوان کتاب: در یک جنگل تاریک تاریک

جز برترین کتاب ها با راوی غیرقابل اعتماد

نویسنده: روث ور

مترجم: شادی حامدی آزاد

تعداد صفحات کتاب: 249 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 23.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران VIP

ورود به حساب VIP
ثبت نام حساب VIP
لینک دانلود کجاست؟
ادبیات داستانی

در یک جنگل تاریکِ تاریک
epub
معرفی، خرید و دانلود کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک
نویسنده:
مترجم:
ناشر:
«این رمان آتشین است؛ شب‌هنگام دستش نگیرید» این جمله را نیویورک ژورنال اوبوکس درباره‌ی یک جنگل تاریک تاریک نوشته است. کتابی جذاب و ترسناک، تریلری که نفس را در سینه‌ی مخاطب حبس می‌کند. روث ور رمانی نوشته است که هر مخاطبی را سرجایش میخکوب می‌کند و او را به ادامه دادن مجبور می‌کند.

‌درباره‌ی کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک اثر روث وِر


در یک جنگل تاریک تاریک با عنوان اصلی «in a dark, dark wood» اولین بار سال ۲۰۱۵ منتشر شد. شخصیت اصلی این داستان دختر بیست‌وشش‌ساله‌ای به نام لیونورا است. دختری که نویسنده‌ی داستان‌های جنایی است و براثر یک دعوت به یک داستان جنایی وارد می‌شود. روث ور رمانش را با لحنی جذاب و هیجان‌انگیز و با توجه بسیار زیاد به جزئیات نوشته است. این کتاب حیرت‌آور مدت کوتاهی پس از انتشار در فهرست پرفرو‌ش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز، نیویورک تودی و لس‌آنجلس تایمز قرار گرفت. این کتاب تاکنون به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. یک شرکت فیلم‌سازی امتیاز ساخت فیلم از روی این کتاب را خریده و فیلم کتاب در یک جنگل تاریک تاریک به‌زودی ساخته خواهد شد.

خلاصه داستان در یک جنگل تاریکِ تاریک


لیونورا یک نویسنده است. او در استودیوی کوچکش در لندن زندگی می‌کند و عاشق دویدن است. همه‌چیز آرام است تا اینکه او دعوت‌نامه‌ای برای مهمانی مجردی دوستی از دوران دبیرستانش دریافت می‌کند. دوستی که ده سال است هیچ ارتباطی باهم نداشته‌اند. رازی درگذشته وجود دارد که او را از تمام دوستانش در آن زمان جدا کرده است، رازی که او نمی‌خواهد از آن حرف بزند. بالاخره لیونورا تصمیم می‌گیرد به این سفر برود. او همراه دوستش نینا و سه نفر دیگر مهمانان این آخر هفته‌اند. این مهمانی شش نفره اما یک مهمانی ساده نیست. اینجا جایی است که لیونورا با گذشته مواجه می‌شود... او از آمدن به این خانه‌ی شیشه‌ای در جنگل پشیمان خواهد شد...

‌درباره‌ی روث وِر نویسنده‌ی کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک


 

روث ور نویسنده‌ی بریتانیایی متولد سال ۱۹۷۷ است. او در لوئیس (LEWES) بزرگ شد و در دانشگاه منچستر در رشته‌ی ادبیات انگلیسی گرفت. او پیش از آنکه به‌عنوان نویسنده مشغول کار شود مشاغل مختلفی را تجربه کرد. پیشخدمتی در رستوران، کتاب‌فروشی، تدریس زبان انگلیسی در پاریس و نشر کتاب شغل‌های او پیش از پرداختن به نویسندگی بود.

اولین آثار روث ور برای کودکان بود اما او بعدها به نوشتن رمان‌های روان‌شناختی و تریلرهای دلهره‌آور آورد. کتاب‌های او مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. از میان آثار این نویسنده که در ایران ترجمه و منتشرشده‌اند می‌توان به کتاب‌های «زنی در کابین»، «بازی دروغ» و «مرگ خانم وستاوی» اشاره کرد.

روث ور در حال حاضر در برایتون زندگی می‌کند.

ترجمه‌ی کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک به فارسی

خانه›داستان و رمان›داستان و رمان خارجی›کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
(64 رای)

عکس جلد کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
نویسنده: روث ور
مترجم: شادی حامدی آزاد
ناشر: نشر نون
قیمت:
45000 تومان - 8.49€
خرید کتاب الکترونیک
نسخه نمونه رایگان

طاقچه
داستان و رمان
رمان
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک اثر روث ور
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
نویسنده:
روث ور
مترجم:
شادی حامدی آزاد
انتشارات:
نشر نون
دسته‌بندی:
رمانداستان خارجیمجموعه منظومه داستان ترجمه
امتیاز:
۳.۷
از ۴۷ رأی
خواندن نظرات

نمونۀ رایگان کتاب الکترونیکی
معرفی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
کتاب الکترونیکی «در یک جنگل تاریک تاریک» نوشتهٔ روث ور با ترجمهٔ شادی حامدی آزاد در نشر نون چاپ شده است. کتاب در یک جنگل تاریک تاریک از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز و یو اس ای تودی است.

درباره کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
شخصیت اصلی این داستان دختر بیست‌وشش‌ساله‌ای به نام لیونورا است. او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان‌های جنایی می‌پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستی که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می‌شود و براثر این دعوت به یک داستان جنایی وارد می‌شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می‌کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می‌گیرند.

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی و جنایی پیشنهاد می‌شود.

درباره کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال ۱۹۷۷ در بریتانیا متولد شد. او در لوئیس (LEWES) بزرگ شد و در دانشگاه منچستر در رشتهٔ ادبیات انگلیسی گرفت. او پیش از آنکه به‌عنوان نویسنده مشغول کار شود مشاغل مختلفی را مانند پیشخدمتی در رستوران، کتاب‌فروشی، تدریس زبان انگلیسی در پاریس و نشر کتاب تجربه کرد. روث ور با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی غیرقابل‌تصور رسید. روث ور در حال حاضر در برایتون زندگی می‌کند. اولین آثار روث ور برای کودکان بود اما او بعدها به نوشتن رمان‌های روان‌شناختی و تریلرهای دلهره‌آور آورد. کتاب‌های او مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. از میان آثار این نویسنده که در ایران ترجمه و منتشرشده‌اند می‌توان به کتاب‌های «زنی در کابین»، «بازی دروغ» و «مرگ خانم وستاوی» اشاره کرد.

معرفی
مشخصات
نظرات 41
معرفی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک
کتاب در یک جنگل تاریک تاریک نوشته‌ی روث ور از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، لس‌آنجلس تایمز و یو اس ای تودی، به زندگی دختری می‌پردازد که داستان‌های جنایی می‌نویسد. او با دعوت یک دوست قدیمی به میهمانی‌ای دعوت می‌شود که او را در مرکز اتفاقاتی معماگونه و مرموز قرار می‌دهد. تجدید دیدار دوستان قدیمی تبدیل به کابوسی اسرارآمیز و خونین می‌شود!

درباره‌ی کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:
گاهی اوقات وحشتناک‌ترین چیزی که ممکن است با آن روبرو شوید خودتان هستید!
رمان در یک جنگل تاریک تاریک (In a Dark, Dark Wood) اثری تعلیق‌آمیز و جذاب محسوب می‌شود و موفقیت آن در سال 2015 به حدی بود که چندین ماه در فهرست پرفروش‌ترین‌های اروپا و آمریکا قرار گرفت. روث ور (Ruth Ware) در این داستان جذاب زندگی دختری به نام نورا را دستمایه‌ی روایت خود قرار می‌دهد؛ او نویسنده‌ای منزوی است که به نوشتن رمان‌های جنایی می‌پردازد. نورا به وسیله‌ی دوستى که مدت‌هاست از او خبری ندارد به یک میهمانی در شمال انگلستان دعوت می‌شود. اگر چه نورا تمایلی به ترک کردن خانه‌ی دنج و خلوت خود ندارد اما در نهایت خود را قانع به رفتن می‌کند. در نهایت نورا و چند دوست قدیمی در خانه‌ای شیشه‌ای در دل جنگل در کنار هم قرار می‌گیرند.

میهمانیِ رمان در یک جنگل تاریک تاریک مانند دیدارهای معمولی آغاز می‌شود اما کم کم رنگ و بوی ماجرا تغییر می‌کند و اسرار تک تک شخصیت‌های داستان برملا می‌شود و نورا نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ او هم چیزهایی در گذشته‌ی خود دارد که نمی‌خواهد دیگران بدانند. البته این تنها بخش ترسناک ماجرا نیست، آن‌ها به مرور متوجه می‌شوند که تنها حاضران این خانه‌ی شیشه‌ای نیستند و کسی هم به قتل رسیده است!

جوایز و افتخارات کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:
- یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- یکی از پرفروش‌ترین‌های یو اس ای تودی
- یکی از پرفروش‌ترین لس‌آنجلس تایمز
- بهترین کتاب سال NPR
- کتاب منتخب تابستان An Entertainment Weekly
- یکی از ده رمان معمایی منتخب Publishers Weekly
- کتاب سال Shelf Awareness
- کتاب منتخب تابستانی BookReporter
- بهترین رمان منتخب New York Post برای مطالعه در تابستان

- و...

نکوداشت‌های کتاب در یک جنگل تاریک تاریک:
- دلهره آور و اسرارآمیز. (EBookClassics)
- جذاب، پرتعلیق و اسرارآمیز. (RT Book Reviews)
- اتمسفر مه آلود این کتاب، نفستان را بند خواهد آورد. (Entertainment Weekly)
- دختر بعدی در قطار! رمانی که به ژانر جدید کتاب‌های زنانه و پر رمز و راز نزدیک می‌شود. (Kirkus Reviews)
- هشدار: این رمان آتشین است! شب‌ هنگام دستش نگیرید. (The New York Journal of Books)

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک مناسب چه کسانی است؟
اگر به داستان‌هایی معمایی و جنایی علاقه دارید، مطمئن باشید که از خواندن این رمان پشیمان نخواهید شد. روث ور به خوبی می‌داند که چگونه شما را تا پایان داستان همراه سازد.

با روث ور بیشتر آشنا شویم:
داستان‌نویس خلاق و موفق ژانر جنایی و معمایی، روث ور، سال 1977 در بریتانیا متولد شد و با رمان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند «در یک جنگل تاریکِ تاریک» و «زن کابین شماره 10» به شهرتی غیرقابل تصور رسید. روث تحصیلات خود را در دانشگاه منچستر تمام کرد و به پاریس نقل مکان نمود. وی در این مدت به شغل‌هایی نظیر فروشندگی کتاب و تدریس زبان مشغول بود.

در بخشی از کتاب در یک جنگل تاریک تاریک می‌خوانیم:
می‌خواهم بخوابم، ولی توی چشم‌هایم نور می‌اندازند. من را آزمایش و اسکن کردند و جواب‌ها را پرینت گرفتند، لباس‌های خون‌آلودم را درآوردند. چه اتفاقی افتاده؟ چه‌کار کرده‌ام؟

من را سوار ویلچر، در راهروهای دراز پیش می‌برند، نورها را برای شب کم‌فروغ کرده‌اند، از کنار بیماران خواب می‌گذریم. بعضی از آن‌ها، همین‌طور که من رد می‌شوم، بیدار می‌شوند و من حالت خودم را در چهره‌های شوکۀ آن‌ها می‌بینم، آن‌طوری که رویشان را برمی‌گردانند، انگار از چیزی رقت‌انگیز یا ترسناک.

دکترها از من سؤالاتی می‌پرسند که نمی‌توانم جواب بدهم، چیزهایی می‌گویند که یادم نمی‌آید.

آخر سر، وصلم می‌کنند به یک مانیتور و رهایم می‌کنند، تخدیرشده و خواب‌آلود و تنها.

اما نه‌چندان تنها.

با درد به پهلو می‌چرخم، و آن موقع است که می‌بینمش: افسر پلیس زنی صبورانه روی صندلی نشسته است.

از من مراقبت می‌شود، ولی نمی‌دانم چرا.

آنجا دراز کشیده‌ام. از پشت شیشۀ دریچۀ تورسیمی‌دار به پشت سر افسر پلیس نگاه می‌کنم. خیلی دلم می‌خواهد بروم بیرون و چیزهایی بپرسم، اما جرئت ندارم. تا حدی به این خاطر که مطمئن نیستم پاهای پشمالویم بتوانند من را تا دم در بکشانند. اما تا حدی هم به این خاطر که مطمئن نیستم بتوانم جواب سؤال‌ها را تحمل کنم.


هرروز در سراسر جهان داستان‌های زیادی منتشر می‌شود. داستان‌هایی که هرکدام مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند. انتشارات نون یکی از ناشرانی است که در سال‌های اخیر تلاش کرده تا مشهورترین آثار داستانی هم‌زمان با سراسر جهان در ایران نیز منتشر شوند. کتاب در یک جنگل تاریک تاریک یکی از همین کتاب‌هاست.

انتشارات نون کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک را با ترجمه‌ی شادی حامدی آزاد عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک را خواند؟


ادبیات جنایی بخش بسیار جذابی از دنیای ادبیات است. داستان‌های جنایی همواره مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌ و افراد زیادی را به کتاب خواندن جلب کرده‌اند. کتاب در یک جنگل تاریک تاریک یک داستان جذاب و دلهره‌آور است. معمایی پیچیده و پر از جزئیات که مخاطب را به سفری هیجان‌انگیز می‌برد. روث ور با قلم توانمند خود داستان را به‌قدری ملموس و پر از جزئیات روایت کرده است که تصور می‌کنید مشغول تماشای یک فیلم سینمایی ترسناک هستید. این کتابی است که اگر در دست بگیرید تا فهمیدن راز داستان نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. در یک جنگل تاریک تاریک می‌تواند هدیه‌ی بسیار خوبی برای آدم‌های عاشق هیجان باشد.

کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های انگلیسی قرار دارد.

کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 352 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 17 روز بخوانید.

کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های انگلیسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک اثر روث وِر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

‌در بخشی از کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک می‌خوانیم


می‌خواهم بخوابم، ولی توی چشم‌هایم نور می‌اندازند. من را آزمایش و اسکن کردند و جواب‌ها را پرینت گرفتند، لباس‌های خون‌آلودم را درآوردند. چه اتفاقی افتاده؟ چه‌کار کرده‌ام؟

من را سوار ویلچر، در راهروهای دراز پیش می‌برند، نورها را برای شب کم‌فروغ کرده‌اند، از کنار بیماران خواب می‌گذریم. بعضی از آن‌ها، همین‌طور که من رد می‌شوم، بیدار می‌شوند و من حالت خودم را در چهره‌های شوکه‌ی آن‌ها می‌بینم، آن طوری که رویشان را برمی‌گردانند، انگار از چیزی رقت‌انگیز یا ترسناک.

دکترها از من سوالاتی می‌پرسند که نمی‌توانم جواب بدهم، چیزهایی می‌گویند که یادم نمی‌آید.

 آخر سر، وصلم می‌کنند به یک مانیتور و رهایم می‌کنند، تخدیر شده و خواب‌آلود تنها.

اما نه‌چندان تنها.

با درد به پهلو می‌چرخم و آن موقع است که می‌بینمش: افسر پلیس زنی صبورانه روی صندلی نشسته است.

از من مراقبت می‌شود، ولی نمی‌دانم چرا.

آنجا دراز کشیده‌ام. از پشت شیشه‌ی دریچه‌ی تورسیمی‌دار به پشت سر افسر پلیس نگاه می‌کنم. خیلی دلم می‌خواهد بروم بیرون و چیزهایی بپرسم، اما جرئت ندارم. تا حدی به این خاطر که مطمئن نیستم پاهای پشمالویم بتوانند من را تا دم در بکشانند؛ اما تا حدی هم به این خاطر که مطمئن نیستم بتوانم جواب سؤال‌ها را تحمل‌کنم.

دراز کشیده‌ام، به مدتی که طولانی به نظر می‌رسد و به همهمه‌ی دستگاه‌ها و سرنگ مورفین گوش می‌دهم. دردسرم و پاهایم کم‌رنگ و دور می‌شود؛ و بعد، سرانجام، می‌خوابم.

خواب خون می‌بینم که روی من پخش‌شده و مرا آغشته و در خود غرق می‌کند. توی خون زانوزده‌ام. سعی می‌کنم بندش بیاورم، اما نمی‌توانم. پیژامه‌ام آغشته به خون است. خون روی کف چوبی کم‌رنگ پخش می‌شود...


دسته‌ها:
شناسنامه
فرمت محتوا
حجم
تعداد صفحات
زمان تقریبی مطالعه
نویسنده
مترجم
ناشر
زبان
عنوان انگلیسی
تاریخ انتشار
قیمت ارزی
قیمت چاپی
مطالعه و دانلود فایل
نقد و امتیاز من
بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 304 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5ستاره
43 ٪
4ستاره
35 ٪
3ستاره
10 ٪
2ستاره
5 ٪
1ستاره
5 ٪
195 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.


 

,
جز برترین کتاب ها با راوی غیرقابل اعتماد
,
خرید Pdf کتاب
,
خرید کتاب Pdf
,
داستان تریلر
,
دانلود کتاب Pdf
,
دانلود کتاب های رمان
,
دانلود کتاب های روث ور
,
دانلود

 

منبع: 

https://fa-file.ir/product/27/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-pdf-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی