دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰


کتاب اسرار ذهن ثروتمند pdf,
خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند pdf,
دانلود رایگان کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند,

کتاب اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده:
تی. هارو اکر
مترجم:
مرتضی ذوالانوار
انتشارات:
انتشارات نسل نواندیش
دسته‌بندی:
مدیریت و کسب و کارموفقیت و خودیاریمجموعه پرفروش‌های نیویورک تایمزمجموعه مدیران خلاقپرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
امتیاز:
۴.۰
از ۱۳۲ رأی
خواندن نظرات

نمونۀ رایگان کتاب الکترونیکی
معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند
کتاب اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر یکی از پرفروش‌ترین کتابهای روانشناسی در مجله نیویورک تایمز است که در سال 2005 با موضوع ثروت و موفقیت منتشر شد. این کتاب در همان هفته اول انتشار در صدر کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. این کتاب در ایران با چندین ترجمه متفاوت راهی بازار شد و فروش خوبی هم داشت.

درباره کتاب اسرار ذهن ثروتمند
کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر روزنه‌ای به سوی موفقیت را برای ما باز می‌کند؛ با خواندن این کتاب باورهای نادرست خودمان درباره پول و به دست آوردن آن را می‌شناسیم و متوجه می‌شویم که باید تمام تلاش خود را برای تغییر این ذهنیت به کار بگیریم. تی هارو اکر در این کتاب سعی کرده است به صورت عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و افراد فقیر کار کند تا بتواند برای تغییر ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه دهد تا خوانندگان این کتاب بتوانند به استقلال مالی برسند.

تی هارو اکر را همه به‌عنوان یک فرد منحصربه‌فرد و باهوش می‌شناسند. او یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او مالکیت 17 تجارت را در دست داشت که با گذشت زمان آن‌ها را به 30 عدد افزایش داد؛ همه‌ی این تجارت‌ها حاصل تلاش بالای خود او است. آقای اکر؛ در کسب ثروت از کمترین‌ها متخصص است. او می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان از مقدار ناچیزی سرمایه، ثروت زیادی به‌دست آورد و بسیار مشتاق است که این روش‌ها را به افراد دیگر نیز یاد دهد. او در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به نکاتی بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت‌های بین موفقیت و شکست را برای ما بازگو می‌کند.

نویسنده در این کتاب به این نتیجه می‌رسد که ذهنیت بیشتر مردم نسبت به پول و به‌دست آوردن آن اشتباه است. خیلی از آدم‌ها براین باورند که به‌دست آوردن پول زیاد یعنی دزدی کردن و یا داشتن پول زیاد باعث اسراف می‌شود. در بخش دوم این کتاب نویسنده درباره 17 تفاوت ذهنی بین افراد فقیر و ثروتمند صحبت می‌کند و هر کدام از این تفاوت‌ها را توضیح می‌دهد و برایشان راهکاری اراده می‌کند.

چرا باید کتاب اسرار ذهن ثروتمند را مطالعه کنیم؟
این کتاب به ما کمک می‌کند سرمایه اندک خودمان را در مدت کمی به سرمایه بیشتری تبدیل کنیم و استقلالی که برای زندگی لازم داریم را به‌دست بیاوریم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟
کتاب اسرار ذهن ثروتمند برای به همه‌ی کسانی که می‌خواهند مسیر موفقیت و رسیدن به استقلال را هرچه سریعتر طی کنند کمک زیادی خواهد کرد. این کتاب هم‌چنین برای کسانی که تصمیم دارند تغییری در دیدگاه خود ایجاد کنند نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این کتاب، کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند هم در فا فایل وجود دارد که ا گر می‌خواهید به کتاب گوش کنید، آن نسخه برای شما مناسب‌تر است.

درباره تی هارو اکر
تی هارو اکر یک میلیونر معروف و نویسنده موفق اهل انتاریو کانادا است، و کودکی خود را نیز در کانادا سپری کرده است. تی هارو اکر در زمان نوجوانی با تنها ۳۰ دلار به آمریکا مهاجرت کرد ؛ هارو اکر کار خود را با فروش روزنامه و بستنی و کتاب در نمایشگاه اغاز کرد. او بعد از مدتی تصمیم گرفت به رویای میلیونر شدن خود واقعیت ببخشد. او چندین شرکت و مغازه راه‌اندازی کرد. او در مغازه‌هایش محصولات تناسب اندام می‌فروختن و از این روش توانست میلیون‌ها دلار به‌دست آورد؛ تی هارو اکر بعد از سالها تلاش و شکست، توانست پول زیادی جمع کند. تی هارو اکر اولین فروشگاه وسایل ورزشی خودش را در آمریکای شمالی تاسیس کرد و فقط در مدت ۲ سال و نیم موفق شد کارش را به ۱۰ فروشگاه گسترش دهد، اما به دلیل مدیریت نامناسب همه اموال خود را از دست داد. در این زمان شروع به آنالیز کردن روابط افراد ثروتمند با پولشان کرد که موجب شد به نظریه‌هایی برسد. او از این نظریاتش در کتاب‌هایش استفاده کرده است. تی هارو اکر متوجه شد هر کسی داخل ذهنش یک «ترموستات داخلی پول» دارد. منظور او از ترموستات داخلی پول، همان چیزی است که هر‌کس در ذهنش درباره پول دارد و هرکسی تا به حال به یک نقطه مالی رسیده است حتما یک ترموستات داخلی در ذهنش داشته است.

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند
مسلط شدن روی بازی درونی ثروت
نویسندگان:
،
مترجم:
ناشر:
موفقیت چیزی نیست که تنها با تلاش زیاد و بی‌وقفه به دست بیاید. در حقیقت موفقیت اصلی از ذهن ما ریشه می‌گیرد و در دنیای بیرونی ما انعکاس پیدا می‌کند. این موضوع برای ثروتمند شدن هم صدق می‌کند. مهم نیست که در حال حاضر از نظر مالی چه جایگاهی دارید. کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر به ما میاموزد که چطور می‌توان از صفر شروع کرد و با خود واقعی‌مان روبه‌رو شویم. کتاب اسرار ذهن ثروتمند یکی از معروف‌ترین کتاب‌های جهان در حوزه ثروت و موفقیت است که به خواننده می‌گوید که باید ذهنیت‌های اشتباه درباره‌ی پولدار شدن را کنار گذاشت و با ذهنیتی تازه به استقبال پیشرفت‌ها رفت.

درباره کتاب اسرار ذهن ثروتمند


کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته‌ی تی هارو اکر یکی از کتابهای روانشناسی پرفروش نیویورک تایمز است که با موضوع ثروت و موفقیت در سال 2005 منتشر شد. این کتاب بعد از انتشار در همان هفته اول در صدر فهرست نیویورک تایمز، وال‌استریت ژورنال، یو.اس.اِی تودی و ... قرار گرفت. این کتاب در ایران هم فروش خوبی داشته است و با چندین ترجمه راهی بازار نشر شده است. کتاب حاضر را مهدی نکوئی ترجمه کرده و انتشارات نگاه نوین آن را در سال 1397 منتشر کرده است.

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند بیان میکند که در ارزوی موفق بودن با لمس موفقیت تفاوت دارد. هدف اصلی نویسنده برای نگارش کتاب حاضر این بوده که به مخاطبان خود توضیح دهد که چرا بعضی از مردم ثروتمند هستند و بسیاری دیگر با اینکه همیشه در حال تقلا کردن هستند باز هم از نظر مالی موفق نیستند. کتاب اسرار ذهن ثروتمند دو بخش با عنوان‌های «برنامه ی پولی شما» و «پرونده‌های ثروت» دارد که به خوانندگان کمک میکند که در نهایت بدانند که دلایل اصلی موفقیت، متوسط ماندن یا شکست مالی شان چه بوده است و با استفاده از راهکارهای ارائه شده در کتاب آینده ی مالی خود را تغییر دهند و آن را به سوی بهتر شدن هدایت کنند.

نویسنده در مقدمه توضیح مختصری درباره کارکرد کتاب آورده است: «در بخش اول این کتاب توضیح خواهیم داد که وقتی حرف پول در میان باشد، چگونه فکر و عمل هر کدام از ما شرطی میشود و در ضمن چهار استراتژی کلیدی برای بازنگری در برنامه پولی ذهنی مطرح میشود. در بخش دوم فرقهای بین شیوه ی فکر کردن ثروتمندان، طبقه ی متوسط و فقرا بررسی میشوند و هفده نگرش و اقدام بر شمرده میشوند که باید عملیاتی شوند تا تغییرات دائمی در زندگی مالی تان اتفاق بیفتد.». در ادامه نویسنده چند نمونه از نامه هایی که از طرف شرکت کنندگان در سمینارهای ذهن ثروتمند دریافت کرده است را مطرح میکند تا خوانندگان کتاب با افرادی که این مطالب در زندگی آنها تاثیر گذاشته بیشتر آشنا شوند.

درباره تی هارو اکر نویسنده کتاب اسرار ذهن ثروتمند


تی هارو اِکِر نویسنده و میلیونر معروف کانادایی است که با کتاب اسرار ذهن ثروتمند در سراسر جهان مشهور شد. تی هارو کودکی خود را در محل تولدش یعنی در تورنتو، انتاریو کانادا گذراند. او از همان دوره نوجوانی زمانی که تنها 13 سال داشت شروع به کار کرد. تی هارو دست به هر کار کوچک و بزرگی زد تا بتواند امرار معاش کند. تحویل روزنامه و فروش بستنی اسکوپی و کتاب در نمایشگاه از اولین کارهایی بودند که او در سنین نوجوانی انجام میداد. او حتی درساحل دریا روغن برنز کننده می فروخت. آنچه در همه ی سالهای آغازین کار با خود به همراه دشات رویای میلیونر شدن بود. تی هارو برای تحقق این رویا به کم راضی نشد و به قدری تلاش کرد تا توانست چندین شرکت و مغازه راه اندازی کند و در آنها محصولات تناسب اندام میفروخت؛ اما اکر مدیر خوبی نبود و تمام دارایی خود را به دلیل سوءمدیریت و سرمایه گذاری ضعیف از دست داد. او بعد از این شکست فهمید که برای موفق بودن باید از افراد موفق یاد بگیرد و روش انها را برای موفقیت خود به کار بگیرد تا جایی که خود او امروز یکی از سخنرانان و نظریه پردازان عرصه موفقیت و کسب ثروت است. اکر معتقد است که «اگر یک برنامه مالی جامع در ناخودآگاه شما برای موفقیت تنظیم نشده باشد، هیچ چیز یاد نخواهید گرفت، هیچ چیز نخواهید دانست و هیچ کاری نخواهید کرد که تفاوت زیادی را به وجود آورد.»

اکنون اکر یکی از میلیونرهای جهان است که تمام سعی خود را میکند تا راز و رمزهای ثروتممند شدن را از طرق مختلف به مردم جهان بیاموزد. کتابها و سخنرانی های او زندگی بیش از یک مییون نفر را متحول کرده است و به آنها آموخته که چطور استقلال مالی داشته باشند.

تی هارو اکر مدیر موسسه آموزشی اوج عملکرد است. این موسسه در آمریکای شمالی تاسیس شده و برنامه هایی را در رابطه با رشد و موفقیت فردی در اختیار مخاطبان قرار میدهد. جلساتی که اکر در این مرکز برگزار میکند معمولا درباره راهکارهای میلیونر شدن و تغییر نگرش افراد نسبت به این موضوع است.

در بخشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند می‌خوانیم


اصل ثروت: درآمدتان همان‌قدر رشد می‌کند که خودتان!

چرا برنامه‌ی پولی‌تان مهم است؟

در مورد کسانی که ازنظر مالی رشد «سرسام‌آوری» داشته‌اند، چیزی شنیده‌اید؟ دقت کرده‌اید چگونه بعضی‌ها پول زیادی درمی آورند و بعد، از دستش می‌دهند یا فرصت‌های خیلی خوبی را به دست می‌آورند، ولی کارشان به افتضاح می‌کشد؟ حالا دیگر علت اصلی‌اش را می‌دانید. در دنیای بیرون می‌گویند بدشانسی، رکود اقتصادی، شریک نامرد یا چیزی شبیه به این. ولی در دنیای درون، قضیه چیز دیگری ست. دلیلش این است که شما وقتی به پول هنگفتی می‌رسید که از نظر درونی برایش آمادگی ندارید، عمر شانس ثروتتان کوتاه است و از دستش می‌دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
(128 رای)

عکس جلد کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
نویسنده: تی هارو اکر
گوینده: نازنین آذرسا
ناشر صوتی: آذرسا
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
شنیدن نمونه
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome
برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی
فهرست
مشخصات
نظرات 46
معرفی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند
کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر، مناسب افرادی است که می‌خواهند در زمینه موفقیت مالی بدرخشند و به استقلال مالی برسند.

این اثر صوتی خلاصه‌ای مفید از کتاب اسرار ذهن ثروتمند (Secrets of the millionaire mind) است. نویسنده در این کتاب ابتدا به طرح اولیه پول در ذهن می‌پردازد؛ که ذهنیت شما در مورد پول چیست؟ و این ذهنیت از کجا آمده است؟

در فصل اول نویسنده به این می‌رسد که ذهنیت اکثر آدم‌ها نسبت به پول و به دست آوردن آن نادرست است و به اصطلاح یک دیوار ذهنی قوی در برابر پول در ذهن آدم‌ها قرار گرفته است. مثل اینکه پول چرک کف دسته!، پول زیاد بدست آوردن یعنی دزدی کردن، پول زیاد باعث اسراف بیشتر می‌شود، و از این قبیل موارد. در بخش دوم نویسنده درباره 17 تفاوت فکری بین افراد فقیر و ثروتمند می‌گوید و هر کدام از این تفاوت‌های فکری را توضیح می‌دهد و راهکار آن‌ها را بیان می‌کند.

تی هارو اکر (T.Harv Eker) در این کتاب به صورت کاملاً عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و ذهنیت افراد فقیر کار می‌کند و برای تغییر باورها و رفع ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند به استقلال مالی برسند.

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند پنجره‌ای به سوی موفقیت مالی است؛ به شرطی که با علاقه شروع به شنیدن و تمرین کنید. در این کتاب با باورهای نادرست خود درباره پول و به دست آوردن پول مواجه و آشنا می‌شوید و به سخت‌ترین مرحله یعنی تغییر باور و ذهنیت درباره پول می‌رسید. پس این کتاب مناسب همه افراد است که می‌خواهند استقلال مالی را تجربه کنند و از کسب پول لذت ببرند.

همه تی هارو اکر را به عنوان یک فرد منحصر به فرد و زیرک می‌شناسند. اکر؛ یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او پس از کسب مالکیت 17 تجارت که به مرور زمان آن‌ها را به 30 عدد توسعه داد؛ حاصل سخت‌کوشی و جنب و جوش بالای خودش است. او به صراحت به یکسری نکات بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت بین موفقیت و شکست را بازگو می‌کند.

آقای اِکر؛ متخصص کسب ثروت از کمترین‌هاست. او استعدادی فوق‌العاده برای شروع کار با مقادیر کم و ناچیز و کسب ثروت و درآمد در کوتاه‌ترین زمان را دارد و بسیار علاقه مند است که این روش را به دیگر دوستانش نیز بیاموزد. او با 2000 دلار شروع به سرمایه‌گذاری کرد و فروشگاه خرده فروشی در رابطه با تناسب اندام را باز کرد. این مغازها پس از 2/21 سال توانست ده شعبه دیگر در آمریکای شمالی افتتاح کند و در نهایت نصف سهام شرکتش را به مبلغ 6/1 میلیون دلار به آقای اچ. جی هانز فروخت «هارواِکر» امپراطور شرکت بین‌المللی آموزش موفقیت شخصی آنلاین خودش است.

او همچنین نویسنده کتاب پرفروش "اسرار ذهن ثروتمند" است. او خالق کمپین و سمینارهای بسیار مشهوری بوده و بیش از 5/1 میلیون دانش‌آموز در سراسر جهان دارد. او فارغ‌التحصیل از مدرسه «ضربه‌های سخت» است. «تی هارواِکر» تمام تجربیات و فراز و نشیب‌های سفر شخصی‌اش را بازگو و در نهایت شما را به سمت ترکیبی موفق از پول، معنویت و خوشبختی هدایت می‌کند. دانش‌آموزانش از بهترین‌ها هستند «تیهارواِکر» راه رسیدن به موفقیت را ساده می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند می‌شنویم:

ثروتمندان معتقدند که زندگی‌شان را خودشان می‌سازند اما فقرا معتقدند زندگی برایشان تصادفی پیش می‌آید: باور کنیم، باور کنیم که تمام موفقیت‌ها را خودمان بوجود می‌آوریم. خودمان بین کشمکش موفقیت و عدم موفقیت یکی را انتخاب می‌کنیم. معمولاً افراد فقیر راحت‌ترین و آسان‌ترین راه را انتخاب می‌کنند که نتیجه آن جز شکست نیست. آن‌ها همیشه نقش قربانی را بازی می‌کنند و تیکه کلام آن‌ها هم: من بدبخت هستم! من شانس ندارم! خدا تقدیر من را سیاه نوشته است!

آن‌ها این ذهنیت را توسعه می‌دهند تا حس دلسوزی افراد را نسبت به خودشان بیدار کنند. آن‌ها به جای اینکه مسئولیت کارها و نتایج کارهای خود را به عهده بگیرند، مسئولیت بدبختی خود را گردن دیگران می‌اندازند. اغلب افراد فقیر می‌گویند پول برای آن‌ها مهم نیست در صورتیکه در عمل می‌بینم در به در! دنبال پول هستند و آن را ارزشمند نمی‌دانند در طرف مقابل، ثروتمندان برای کمترین مقدار پول هم ارزش قائل هستند و به خوبی از آن استفاده می‌کنند.

لازم است این را متذکر شوم که اصطلاح فقیر به معنای فردی که اصلاً پول ندارد نیست! به معنای فردی است که پول را به دست می‌آورد اما ارزشی برای آن قائل نیست و به اصطلاح آن را چرک کف دست می‌داند! مثل کسی که سر ماه پولی دارد اما در اواسط ماه دیگر آهی در بساط ندارد. چرا؟ چون طبق قانون تمرکز و قانون جذب: افراد فقیر روی فقر تمرکز می‌کنند و آن را جذب می‌کنند و افراد ثروتمند روی ثروت و پول تمرکز می‌کنند و آن را جذب می‌کنند.

اکثریت قریب به اتفاق مردم، ظرفیت درونی، برای به وجودآوردن و نگه‌داری مقدار زیادی پول و رودررو شدن با چالش‌های فزاینده‌ای را ندارند که در پول و موفقیتِ بیش‌تر پنهان است. دوستان من! این دلیل اصلی ست که نشان می‌دهد چرا آن‌ها پول زیادی ندارند.

نمونه‌ی کامل این مطلب، برندگان قرعه‌کشی هستند. تحقیقات نشان داده است که اغلب برندگان قرعه‌کشی، صرف‌نظر از مقدار پولی که برنده می‌شوند، عاقبت به همان وضعیت مالی برمی‌گردند که از اول می‌توانستند اداره‌اش کنند.

از طرف دیگر درست خلاف همین موضوع برای ثروتمندهای خودساخته اتفاق می‌افتد. توجه دارید که وقتی ثروتمندهای خودساخته پولشان را از دست می‌دهند، معمولاً ظرف مدت نسبتا کوتاهی دوباره به دستش می‌آورند. دونالد ترامپ نمونه‌ی خوبی ست. ترامپ میلیاردر بود، همه چیز را از دست داد و چند سال بعد دوباره همه‌اش را به دست آورد و حتی بیش‌تر از آن را.

این پدیده چرا اتفاق می‌افتد؟ چون با وجود آن‌که بعضی از ثروتمندهای خودساخته پولشان را از دست می‌دهند، هیچ‌وقت مهم‌ترین عنصر موفقیتشان را از دست نمی‌دهند: ذهن میلیونرشان را. البته در مورد دونالد باید گفت ذهن «میلیاردر». آیا می‌دانید دونالد ترامپ هیچ‌وقت نمی‌تواند فقط یک میلیونر باشد؟ اگر ارزش ثروت خالص دونالد ترامپ فقط یک میلیون دلار بود، فکر می‌کنید چه احساسی در مورد موفقیت مالی‌اش داشت؟ اغلب مردم اعتقاد دارند که او احتمالا احساس شکست می‌کرد؛ دقیقا مثل یک ورشکسته!


 

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن میلیونرها با کمک قواعد و تمرین‌هایی که بیان کرده است، طرح کلی‌اش را تغییر داد تا هم خودش بتواند به موفقیت برسد و هم آن را حفظ کند و با رشد دادن آن به یک مولتی میلیونر تبدیل شود. تی هارو اکر در تمام سال هایی که سخت زحمت می‌کشید، به خودش قول داده بود که روزی ثروتمند شود و به دیگران هم برای ثروتمند شدن کمک کند. او از طریق نوشتن کتاب‌ها و برگزاری سخنرانی‌ها توانست به قولش پایبند بماند. تی هارو اکر توانسته در زندگیش به بیش از ۱/ ۵ میلیون نفر برای رسیدن به ثروت و استقلال کمک کند.


تی هارو اکر ​هم‌چنین نویسند‌ی کتاب «رازهای یک ذهن میلیونر» است که یکی از بهترین کتاب‌های دنیا در زمینه موفقیت است. و در همان هفته اول در چندین لیست ملی در صدر فروش قرار گرفت. تی هارو اکر موسسۀ آموزشی به نام « اوج عملکرد » را مدیریت می‌کند. او به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند و جلسات سخنرانی او تا حدود ۲۰۰۰ نفر مخاطب دارد. تی هارو اکر یکی از موفق‌ترین افراد در دنیا به‌حساب می‌آید ولی متاسفانه در ایران بسیار ناشناس مانده است. بعضی از کتاب‌های دیگر او عبارتند از: ثروت سریع، 4 قدم برای خلق یک زندگی مرفه

بخش‌هایی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند
اکثر مردم معتقدند که موفقیت در کسب‌وکار در درجه اول به مهارت‌های تجاری، دانش کافی یا حداقل به میزان حضور آن‌ها در بازار مربوط بستگی دارد. من این را نفی نمی‌کنم، لیکن چگونگی موفقیت کسب‌وکار شما به طرح اولیه‌ای بستگی دارد که نسبت به پول در ذهن خود دارید و دائم نیز در حال تأیید آن طرح هستید. اگر طرحی را که در ذهن خود دارید روی درآمد یکصدهزار دلار در سال تنظیم شده باشد، این دقیقاً همان مقداری خواهد بود که از کسب‌وکار عاید شما خواهد شد. اگر فروشنده‌ای هستید که طرح ذهن خود را روی درآمد پنجاه‌هزاردلاری تنظیم کرده‌اید ولی بنابر دلایلی فروشتان زیاد شده و به رقم نودهزار دلار رسیده است، برای سالی مزخرف آماده باشید که درصدد جبران برآمده است و شما را به همان مقداری که در طرح مالی خود در ذهنتان داشته‌اید برمی‌گرداند. از طرفی، اگر شما برای پنجاه‌هزار دلار تنظیم شده باشید ولی چند سال به کسادی بخورید، نگران نباشید همه آن را به دست خواهید آورد. این یک امر حتمی و اصولی ناخودآگاه بین ذهن و پول است. ممکن است شخصی که در این حال باشد، ناگهان در حال عبور از خیابان با اتوبوس تصادف کند و داستان به‌سادگی و به هر طریقی با مبلغی که دقیقاً پنجاه‌هزار دلار در سال بشود، تمام گردد. اگر برای پنجاه‌هزار دلار درآمد در سال تنظیم شده باشید، درنهایت همان مبلغ را دریافت خواهید کرد.

پس دوباره تکرار می‌کنم، از کجا می‌توانید پی ببرید که طرح اولیه پولی که در ذهن خود دارید روی چه میزانی تنظیم شده است؟ یکی از واضح‌ترین روش‌ها این است که به نتایجی که برای شما حاصل شده نگاه کنید. به حساب بانکی خود، درآمدی که دارید، ثروت خود، میزان موفقیتی که از طریق سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید، موفقیتی که در کسب‌وکار خود داشته‌اید، اینکه آیا پول‌جمع‌کن هستید یا پول‌خرج‌کن، میزان مهارتی که در اداره کردن پول دارید، ثابت یا متغیر بودن درآمدتان، میزان سخت‌کوشی برای پول درآوردن و به نوع روابطی که در مورد پول با دیگران برقرار می‌کنید نگاه کنید.

دانلود رایگان کتاب اسرار ذهن ثروتمند,
جملات تاکیدی کتاب اسرار ذهن ثروتمند,
کتاب اسرار ذهن ثروتمند نی نی سایت,
کتاب اسرار ذهن ثروتمند دیجی کالا,
بهترین ترجمه کتاب اسرار ذهن ثروتمند,

 

منبع:

https://fa-file.ir/product/39/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%B0%D9%87%D9%86-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF-pdf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی