دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3

دانلود جدیدترین کتاب های فارسی و خارجی ترجمه فارسی و زیر نویس جدید pdf و صوتی mp3
دانلود کتاب رایگان بصورت صوتی و pdf جدید ترجمه فارسی و پرفروش

کلمات کلیدی

دانلود کتاب محدودیت صفر صوتی رایگان

خلاصه کتاب محدودیت صفر

بهترین ترجمه کتاب محدودیت صفر

Pdf کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر دیجی کالا

قسمتهایی از کتاب محدودیت صفر

جملات تاکیدی کتاب محدودیت صفر

دانلود رایگان کتاب پول یووال نوح هراری pdf

دانلود رایگان pdf کتاب محدودیت صفر ترجمه مژگان جمالی

کتابی برای مستقل شدن

کتاب های خودسازی

کتاب های خودساخته

دانلود کتابهای موفقیت

کتاب برای شخصیت سازی

دانلود کتاب سفر به انتهای شب

کتاب قابلمه را فراموش کن نی نی سایت

کتاب قابلمه را فراموش کن دیجی کالا

قیمت کتاب قابلمه را فراموش کن

فایل صوتی کتاب قابلمه را فراموش کن

دانلود کتاب قابلمه را فراموش کن جلد دوم

دانلود رایگان کتاب قابلمه را فراموش کن pdf

دانلود رایگان قابلمه را فراموش کن

خلاصه کتاب قابلمه را فراموش کن

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی pdf

کتاب پرایس اکشن لنس بگز ترجمه امیرعباس قربانی

کتاب پرایس اکشن لنس بگز pdf رایگان

کتاب پرایس اکشن ال بروکز

کتاب معامله گر پرایس اکشن pdf

دانلود ترجمه کتاب لنس بگز رایگان

بهترین ترجمه کتاب پرایس اکشن لنس بگز

  • ۰
  • ۰

معرفی و دانلود کتاب دختر خوب، خون بد

معرفی کتاب دختر خوب، خون بد
کتاب دختر خوب، خون بد نوشته هالی جکسون است. این کتاب دنباله‌ای بر رمان راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب است که با ترجمه محدثه احمدی منتشر شده است. 

درباره کتاب دختر خوب، خون بد
دختر خوب، خون بد رمان جنایی جذابی است که پیپ دختر هفده‌ساله و باهوش دوباره در مرکز آن قرار داد. پیپ کارآگاه نیست او یک پادکستر جوان است که قبلا توانسته یک پرونده بسته را دوباره باز کند و معمای مهمی را حل کند. همه چیز آماده است و می‌خواهد پادکست پروند قتلی که حل کرده است را منتشر کند اما ولی یکی از نزدیکانش، جیمی رینالدز، گم می‌شود و او مجبور می‌شود دوباره دنبال دردسر برود.  پیپ باید یک بار دیگر سراغ رازهای تاریک زیادی برود و پیش از اینکه دیر شود جیمی را پیدا کند. 

خواندن کتاب دختر خوب، خون بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات جنایی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره هالی جکسون
هالی جکسون در سال ۱۹۹۲ به دنیا آمده و در باکینگهامشِر بزرگ شده است. او در دانشگاه ناتینگهام و در رشته زبان‌شناسی ادبی و نویسندگی خلاق تحصیل کرده و سپس مدرک ارشد خود را در رشته زبان انگلیسی گرفته است. کتاب اول جکسون، «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب»، با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد و او را به نامی آشنا در ژانر معمایی بدل کرد.

بخشی از کتاب دختر خوب، خون بد
هر بار در را باز می‌کرد هنوز آنجا بود. می‌دانست واقعیت ندارد، فقط ذهنش جای خالی‌اش را پر می‌کرد. صدایش را شنید. پنجه‌هایش را روی زمین می‌کشید و با عجله به استقبالش می‌آمد. ولی آنجا نبود. امکان نداشت. فقط یک خاطره بود. صدایی که همیشه آنجا بود.

مادرش از آشپزخانه گفت: «پیپ! تویی؟»

پیپ کوله‌پشتی برنزی‌رنگش را روی زمین انداخت و کتاب‌هایش به هم خوردند. بعد گفت: «سلام.»

جاش در سالن پذیرایی، در شصت سانتی‌متری تلویزیون، نشسته بود و تبلیغ‌های کانال دیزنی را نگاه می‌کرد. پیپ از کنارش رد شد و گفت: «چشم‌هات از کاسه درمی‌آن.»

جاش خندید و گفت: «خودت از کاسه درمی‌آی.» در واقع جواب وحشتناکی بود، اما برای یک پسربچهٔ ده‌ساله بد نبود.

مامان با لیوان گل‌دارش چای می‌نوشید. پرسید: «سلام عزیزم. مدرسه چطور بود؟» پیپ وارد آشپزخانه شد و روی یکی از چهارپایه‌ها نشست.

«خوب بود.» حالا مدرسه همیشه خوب بود. نه عالی، نه بد. فقط خوب. کفش‌های چرمی‌اش را درآورد و روی زمین انداخت.

مامان گفت: «هوف! همیشه باید کفش‌هات رو توی آشپزخونه بذاری و بری؟»

«همیشه باید مچم رو موقع انجام این کار بگیری؟»

«آره. من مادرتم.» بعد آرام با کتاب آشپزی جدیدش ضربه‌ای به بازوی پیپ زد. «اوه! راستی پیپا! باید راجع به یه موضوعی باهات صحبت کنم.»

اسم کاملش را به کار برد. معنای عمیقی در همین یک کار نهفته بود.

«توی دردسر افتادم؟»

مامان جواب این سؤال را نداد. «امروز فلورا گرین از مدرسهٔ جاش بهم زنگ زد. می‌دونی دستیار آموزشی جدیده؟»

«آره.» پیپ با سر تأیید کرد تا مامان ادامه بدهد.

«جاشوا امروز توی دردسر افتاده و فرستادنش دفتر.» ابروهای مامان در هم رفت. «ظاهراً تراش کامیلا براون گم می‌شه و جاش تصمیم می‌گیره از همکلاسی‌هاش بازجویی کنه، شواهد پیدا کنه و فهرستی از "مظنون‌ها" رو تهیه کنه. اشک چهارتا از بچه‌ها رو درآورده.»

معرفی
فهرست
مشخصات
نظرات 43


دانلود کتاب دختر خوب، خون

 


کتاب دختر خوب، خون بد رمانی‌ست مهیج، رازآلود و خواندنی که هالی جکسون آن را در ادامه‌ی مجموعه داستان «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» به نگارش درآورده است. پیپ فیتز-آموبی تصمیم گرفته کارگاه بودن را به کل کنار بگذارد. آن هم با اتفاقاتی که در پرونده‌ی قبلی از سر گذرانده بود. آیا پیپ می‌تواند به عهدی که با خود بسته وفادار بماند؟ گفتنی‌ست این مجموعه افتخاراتی همچون پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز را از آن خود کرده است.

درباره کتاب دختر خوب، خون بد:
بگذارید قبل از این که به سراغ معرفی دانلود کتاب دختر خوب، خون بد (Good Girl Bad Blood) برویم، از شما خواهشی کنیم. اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید، به سراغ رمان تازه‌ی هالی جکسون (Holly Jackson) نیایید. چرا که این اثر به گونه‌ای شما را سر جایتان میخکوب می‌کند که تا آن را به پایان نبرید، نمی‌توانید از خواندن دست بکشید. بنابراین خود را برای فکی قفل شده، مقداری معده‌درد و البته نوعی هیجان که تا کنون نظیر آن را در کمتر رمانی تجربه کرده‌اید،‌‌ آماده کنید!

حتماً آن پرونده‌ی قتل جریان‌ساز را به خاطر دارید. پرونده‌ی مختومه‌ی قتل آندی بل. همانی که پیپ فیتز-آموبی آن را بر عهده داشت. حالا دیگر همه‌ی شهر پذیرفته بودند که سال سینگ، دوست‌پسر آندی، او را به قتل رسانده است. مگر دختری جوان به نام پیپا... او بود که با تردید در امری پذیرفته شده، ماجرا را به کل تغییر داد...

اکنون یک سال از آن ماجرا گذشته و پیپ به همراه همکارش پادکستی را درباره‌ی قتل اندی بل در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ پادکستی که به‌سرعت در صدر فهرست آیتونز جای گرفته است. حالا با تمام ماجراهایی که پیپ از سر گذرانده و تمام انرژی‌هایی که پرونده‌ی «کشف قتل از یک دختر خوب» از او گرفته، به این نتیجه رسیده است که روزهای کاراگاهی‌اش به سر آمده و بهتر است از این کار که به علاقه‌ای ناسالم و افراطی تبدیل شده، دست بردارد. اما آیا او می‌تواند بر عهدش باقی بماند؟

بله، گمان می‌کنیم شما نیز تا الان پی برده باشید که پیپ نتوانست به حرف خود عمل کند. در واقع،‌ او که عهد بسته بود «دیگر هرگز کارآگاه‌بازی درنمی‌آورم» و «غرق شدن در دنیای رازهای شهری به سر آمده» همگی با ناپدید شدن فردی به نام «جیمی رینالدز» قولش را زیر پا گذاشت. گرچه پلیس این پرونده را در دسته‌ی کم‌خطرها قرار داده بود و همه‌ی کسانی که جیمی را می‌شناختند امیدوار بودند که به زودی سروکله‌اش پیدا شود، با این حال پیپ معتقد بود اینجا فرصتی برای امید نیست. اینگونه شد که خود دست به کار شد و ماجرای کتاب دختر خوب، خون بد شکل گرفت.

این رمان که دنباله‌ای بر کتاب پرفروش راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب است، اولین بار در سال 2020 منتشر شد. این اثر همچون جلد قبلی با استقبال گسترده‌ی خوانندگان و منتقدان مواجه شده و گفتنی‌ست هالی جکسون یک جلد فرعی نیز بر دنباله‌ی این سه‌گانه تألیف کرده است.

جالب است بدانید نویسنده‌ این داستان هیجان‌انگیز را از دو پرونده‌ی جنایی که در بریتانیا رخ داده بودند، الهام گرفته است. نکته‌ی قابل‌توجهی که در مواجهه با این اثر وجود دارد، استقبال گسترده‌ی طرفداران پادکست‌های معمایی - جنایی از آن است. هالی جکسون به خوبی می‌داند چگونه شما را درگیر داستان کند. به‌شیوه‌ای که از دنیای امن خود خارج شوید و به‌ناگاه خود را در حال ناخن جویدن بیابید! او داستانی مبتکرانه را پیش روی شما قرار می‌دهد که بی‌اغراق قلبتان را به تپش وا می‌دارد. هر آنچه را که باید در باب این معمای اعتیادآور گفتیم! این شما و این راز قتلی معماگون و حل‌نشدنی...

جوایز و افتخارات کتاب دختر خوب، خون بد:
- از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز
- برنده کتاب سال بریتانیا
- موردانتظارترین کتاب بین‌المللی
- قرار گرفته در فهرست نهایی جایزه‌ی WATERSTONES

نکوداشت‌های کتاب دختر خوب، خون بد:
- تریلری پرتنش و فوق‌العاده خواندنی با پیرنگی هنرمندانه. (گاردین)
- داستانی سریع و سرشار از پیچ‌وخم. (School Library Journal)
- اثری عالی و پر از پیچ ‌وخم برای طرفداران داستان‌های نوجوان (Book Riot)

کتاب دختر خوب، خون بد مناسب چه کسانی است؟
نه تنها نوجوانان، که تمامی طرفداران کتاب‌های معمایی و رازآلود در هر سنی شیفته‌ی رمان دختر خوب، خون بد خواهند شد.

با هالی جکسون بیشتر آشنا شویم:
هالی جکسون نویسنده‌ا‌ی بریتانیایی‌ست که در سال 1992 متولد شد. او در دانشگاه ادبیات و نوشتن خلاقانه خوانده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی زبان انگلیسی دریافت کرده است.

هالی جکسون اولین رمان خود را در پانزده‌سالگی نوشت، اما بیش از همه با مجموعه‌ی «راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» شناخته می‌شود. جکسون با این مجموعه به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز تبدیل شد و کتاب‌های او تحسین منتقدان و مخاطبان را برانگیخته است.

در بخشی از کتاب دختر خوب، خون بد می‌خوانیم:
کلمات در هم تنیدند و مثل شاخه‌های تاک فاصله‌ها را پر کردند. چشمانش تار و دستخطش نامفهوم شد. پیپ به صفحه نگاه می‌کرد اما آنجا نبود. حالا اوضاع این‌طور بود: حفره‌هایی بزرگ تمرکزش را به هم ریخته بودند و او هم اسیرشان شده بود. قبلاً عاشق این بود که دربارۀ تشدید جنگ سرد مقاله بنویسد. «واقعاً» برایش مهم بود. قبلاً چنین آدمی بود، اما حالا چیزی در وجودش عوض شده بود. خوشبختانه فقط به زمان نیاز داشت تا آن حفره‌ها دوباره پر شوند و اوضاع به حالت عادی برگردد.

موبایلش زنگ زد و اسم کارا روی صفحه آمد. وقتی پیپ جواب داد کارا گفت: «عصر به‌خیر خوشگل خانم. آماده‌ای فیلم ببینیم و خوش بگذرونیم؟»

«آره. دو ثانیه صبر کن.» پیپ لپ‌تاپ و موبایلش را برداشت، به سمت تخت رفت و ملافه را روی خودش کشید. کارا پرسید: «محاکمۀ امروز چطور بود؟ نائومی می‌خواست بره و از نات حمایت کنه، ولی نمی‌تونست با مکس رودررو بشه.»

پیپ آه کشید. «همین الان آپدیت بعدی رو بارگذاری کردم. خیلی عصبانی‌ام، چون من و راوی مجبوریم احتیاط کنیم و مدام بگیم "ظاهراً". تازه با اینکه می‌دونیم مکس مقصره نباید چیزی بگیم که با "فرضیۀ بی‌گناهی‌اش" تداخل داشته باشه. همه‌اش کار اون بوده.» «آره. چندش‌آوره. ولی اشکالی نداره. تا یه هفتۀ دیگه تموم می‌شه.» کارا روی تختش غلت زد و یک لحظه صدا قطع شد. «هی! حدس بزن امروز چی پیدا کردم.»

«چی؟»

«تو تبدیل به میم شدی. یه میم واقعی که غریبه‌ها توی رِدیت پستش می‌کنن. رفتن سراغ اون عکسی که با کارآگاه هاکینز جلوی میکروفون‌های رسانه‌ها ایستادی. همون موقع که انگار داری بهش چشم‌غره می‌ری.» «واقعاً هم داشتم بهش چشم‌غره می‌رفتم.» «عنوان‌های خیلی بامزه‌ای براش زدن. انگار جای میم "دوست‌دختر حسود" رو گرفتی. عنوان یکی‌اش "من" هست. از زبون تو نوشتن: "وقتی مردها توی اینترنت جوک خودم رو برام توضیح می‌دن".» کارا خندید و ادامه داد: «معلومه موفق شدی و به میم تبدیل شدی. باز هم برای تبلیغ بهت پیام دادن؟»

فهرست مطالب کتاب
بعد و قبل
یک ماه بعد
یکشنبه: دو روز پس از گم شدن
دوشنبه: سه روز پس از گم شدن
سه‌شنبه: چهار روز پس از گم شدن
چهارشنبه: پنج روز پس از گم شدن
پنجشنبه: شش روز پس از گم شدن
جمعه: هفت روز پس از گم شدن
یکشنبه: شانزده روز بعد
شنبه: شش روز بعد

 

منبع:

https://fa-file.ir/product/53/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D8%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%AF-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%7C-PDF-%7C

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی